Ga naar inhoud

Img importeren in pinnacle? Of toch ander formaat?


Aanbevolen berichten

Ik heb een film gemaakt op diverse 8cm dvd\'s met mijn camera.\r\nDeze losse dvd\'s van 8cm heb ik op mijn computer gezet. Deze bestanden zijn nu images.\r\nHet probleem is dat pinnacle ze niet herkent. Volgens mij moeten het mpegs worden...\r\nMet welk programma kan ik dit het beste doen en wat is daarna het meest handig:\r\nBranden met een of ander programma of eerst omzetten (waarnaartoe? img?) en dan branden...\r\nAnders gaat er veel tijd in niets zitten...\r\n\r\nalvast bedankt!
Link naar reactie
Heb net zelf nog eens gekeken hoe het behoort te werken.\nIk merk wel dat sommige dvd\'s slecht door de pc worden gelezen ,of helemaal niet.\n \nAls je in het menu van jouw plaatje op het dvd\'tje klikt ,komen je drive\'s in beeld en kun je kiezen welke drive ,en of het een dvd is ,of dat het een map ergens is met dvd file\'s.\nAls het een volledige dvd is ,dan selecteer je die ,en dan komt er een tijdbalk in beeld met de tekst \"PARSE\" er bij. Hij gaat nu de dvd inlezen ,maar nog niet importeren. Als dit gebeurt is komt er een ander menu met daarin een soort mappen structuur van de videofile\'s die op de dvd staan, Door deze aan te klikken kun je deze dan echt importeren.\nIk hoop dat dit een beetje duidelijk is.\n \nJe hoeft je film natuurlijk niet met dit prg verder te monteren ,je kunt de file\'s die nu ontstaan zijn ook gewoon in een ander prg gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...