Ga naar inhoud

Verbruik van payserver bijhouden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[FONT=Arial][COLOR=#000000]Beste meedenkers, ik heb sinds kort een nieuwe payserver, maar daar kan ik niet zien wat ik verbruik, daar ik een prepaid abo heb wil ik niet voor de verassing staan dat het tegoed op is, en dat dan de download stopt.[/COLOR][/FONT]\n[FONT=Arial][COLOR=#000000]Is er misschien een programma waar ik dit met kan controleren?[/COLOR][/FONT]\n[FONT=Arial][COLOR=#000000]Nu heb ik ergens gelezen, dat deze mogelijkheid bestaat in Newsleecher, maar daar kan ik dit nergens vinden.[/COLOR][/FONT]\n \n[FONT=Arial][COLOR=#000000]Gr. Jan48[/COLOR][/FONT]
Link naar reactie
[FONT=Arial][SIZE=2][COLOR=#000000]Ik gebruik dit programma pas kort, omdat op de site van usetracks stond dat je het verbruik kon bijhouden, normaal gebruik ik Grabit, en dat bevalt goed, als er een programma bestaat die iedere download bijhoud, dan wil ik dit eens proberen, maar ik heb nog niets gevonden.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n\n[FONT=Arial][SIZE=2][COLOR=#000000]Gr. Jan48 [/COLOR][/SIZE][/FONT]
Link naar reactie
[quote=jan48;331746][B][FONT=Arial]tjoekse[/FONT][/B] bedankt, ik heb het gevonden, maar die teller geeft alles aan wat je download, de headers zijn namelijk gratis bij usetracks, maar kan nu zien wat ik verbruik.\n \nGr. jan48[/quote]\n\nHeaders zijn niet echt noodzakelijk meer. Dus zou je ook niet behoeven te downloaden. \'t Scheelt ook nog eens ontzettend veel handmatig zoekwerk. Dan blijft voor je download dus eigenlijk alleen de post over en dat houdt NewsLeecher dan wel weer bij.\nJe bent bekend met het gebruik van nzb\'s? [url]http://www.binaries4all.nl/nzb/[/url]
Link naar reactie
[quote=reintje;331806]Headers zijn niet echt noodzakelijk meer. Dus zou je ook niet behoeven te downloaden. \'t Scheelt ook nog eens ontzettend veel handmatig zoekwerk. Dan blijft voor je download dus eigenlijk alleen de post over en dat houdt NewsLeecher dan wel weer bij.\nJe bent bekend met het gebruik van nzb\'s? [URL]http://www.binaries4all.nl/nzb/[/URL][/quote]\n \nDaar doe ik ook zo veel mogelijk met downloaden, maar het kan niet altijd, b.v. bij enkele muziek nummers.
Link naar reactie
[quote=reintje;331829]Als je weet welke je zoekt, kun je bijv. bij [URL=\"http://www.binsearch.info/\"][COLOR=blue]BinSearch[/COLOR][/URL][COLOR=blue][COLOR=black] zoeken op (deel van) titel of artiest; dan kun je ook nog een nzb maken daarvan... ook al is het maar één titel.[/COLOR]\n \n[/COLOR][/quote]\n \nMeestal doe ik dat ook, ik download Mp3 spontaan, als ik een mooie titel tegen kom.\nMaar toch bedankt voor de tip\n \nGr. jan48
Link naar reactie
kan iemand mij daar ook mee helpenik heb sinds begin deze maand ook grabit enzo nou het liep eerst perfect maar nu aan het einde van de maand kan hij niet meer connecten met binaries.news.hetnet.nl (mijn internet provider)\nkomt dat mischien omdat ik in de maand iets te veel heb binnen gehaald en kan ik volgende maand gewoon weer verder of wat?\n\nen ik heb geen payserver
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...