Ga naar inhoud

brand "probleempje"


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi, \r\n\r\nsinds een paar dagen heb ik een probleempje met branden; als ik een film wil branden via Nero 7 dan doe ik dat via de optie audio/video bestanden branden in het menu van DVD. Tot voor eeen paar dagenn geleden ging dit prima en had ik in ongeveer 6 min. een film van 4Gb gebrand. Als ik dit nu doe dan zi ik wel die tijd staan (5 tot 6 min) maar als deze tijd voorbij is dan begint hij opnieuw en begint dan pas echt met branden ????\r\n\r\nIk wilde gisteren (voor het eerst) een aantal foto\'s branden vanaf de XD card via fotogallerie, dus via kopieren en plakken; ik zie het schermpje verschijnen met d tekst resterende tijd berekenen en dan houdt het verhaal op, de pc doet volgens mij helemaal niks meer, na zeer lang wac hten krijg ik de tekst dat windows verkenner niet meer werkt en of ik wil afsluiten, opnieuw proberen. Ik heb opnieuw geprobeert met als gevolg dat ik na een leeg buroblad kijk (wel met mijn foto en de sitegadgets) maar voor de rest helemaal niks meer, ik kan niet meer doen dan de pc op de \"harde\"manier te resetten.\r\n\r\nIk werk met Vista Home Premium en een LG CD/DVD brander, voor de volledigheid vermeld ik ook dat de PC 2 maanden stil gestaan heeft ivm renovatie van het huis.\r\n\r\nWie heeft er een idee wat het probleem kan zijn ? bij mijn eerste verhaal denk ik zelf dat Nero of de brander niet 100% zijn maar in mijn 2e verhaal begin ik aan vista te twijfelen verder maakt de brander ook een wat vreemd geluid (denk ik tenminste, net of die niet op gang/toeren kan komen)\r\n\r\nVoor de rest werkt de PC perfekt..
Link naar reactie
[quote]sinds een paar dagen heb ik een probleempje met branden; als ik een film wil branden via Nero 7 dan doe ik dat via de optie audio/video bestanden branden in het menu van DVD. Tot voor eeen paar dagenn geleden ging dit prima en had ik in ongeveer 6 min. een film van 4Gb gebrand. Als ik dit nu doe dan zi ik wel die tijd staan (5 tot 6 min) maar als deze tijd voorbij is dan begint hij opnieuw en begint dan pas echt met branden ????[/quote]Wat voor bestanden zijn het. VOB, BUP en IFO? \nBrand ik via DVD-Video en ik sleep dat in de map VIDEO_TS.\nBrandsnelheid zet ik op 8x.\n\n[quote]k wilde gisteren (voor het eerst) een aantal foto\'s branden vanaf de XD card via fotogallerie, dus via kopieren en plakken; ik zie het schermpje verschijnen met d tekst resterende tijd berekenen en dan houdt het verhaal op, de pc doet volgens mij helemaal niks meer, na zeer lang wac hten krijg ik de tekst dat windows verkenner niet meer werkt en of ik wil afsluiten, opnieuw proberen. Ik heb opnieuw geprobeert met als gevolg dat ik na een leeg buroblad kijk (wel met mijn foto en de sitegadgets) maar voor de rest helemaal niks meer, ik kan niet meer doen dan de pc op de \"harde\"manier te resetten.[/quote]Het lijkt er op dat explorer niet meer werkt. \nVolgende keer.... Ctr+Alt+Del tegelijk indrukken. Op het tabblad Toepassingen > nieuw taak (knop rechtsonder) intypen: explorer.exe > Ok.\nDan komen de koppelingen waarschijnlijk weer terug op je scherm.\n\nVerder zou je kunnen proberen de foto\'s van je card eerst naar je HD te slepen en pas dan te selekteren welke je wilt hebben in je brandprogramma. Brand je die als data (ISO)?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...