Ga naar inhoud

Cd branden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Deze is freeware: [URL]http://www.cdburnerxp.se/[/URL]\nVanuit XP kun je ook CD\'s branden: rechtsklik op bestand > kopiëren naar > brander zoeken.\n\nBekende, goeie brandprogramma\'s zijn oa Nero en Alcohol.\n\nWelk type bestanden wil je overigens branden... mp3 bijv. moet eerst worden omgezet voordat je een normale audio cd hebt.
Link naar reactie
Iedere pc die ik ooit heb gekocht ,voor mij zelf of voor een ander ,waar een brander in zat ,,zat altijd een officieel brand prg op van Roxio of Nero of pinnacle.\nDeze prg\'s worden ook meegeleverd als je een brander koopt ,mits het een retail versie is.Bij een dvd brander zijn zelfs vaak videobewerkings prg\'s aanwezig.
Link naar reactie
Mediaplayer brand geen dvd,s\nBij de voorgeinstalleerde brandprg\'s hoeft meestal helemaal niet geregistreerd te worden ,(nog nooit meegemaakt)en al moet dat wel ,dat is voor niemand een probleem.\nDe versie\'s brandprg\'s die mee geleverd worden zijn oem versie\'s of of se versie\'s(special edition). Die kunnen inderdaat iets minder ,maar zijn bruikbaar voor bijna alle werk.\nZelfs al het om een lichtscribe brander gaat zit die optie er ook gewoon bij.\nAlleen het omzetten van avi of mpeg naar video dvd lukt er meestal niet mee.\n \nMisschien heeft de vragensteller gewoon een brand prg op de laptop staan ,maar weet niet waar ,of weet niet hoe het heet.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;330269]dit was de vraag\r\n...........................................................................................................................\r\n\r\nKan iemand mij vertellen welk software of programma ik kan gebruiken om cd\'s te branden op mijn laptop? (ik heb Dvd/ cd-rw-station\r\n............................................................................................................................\r\n\r\nen ja dat kan dus gewoon met Mediaplayer\r\n\r\nen meer word er niet echt gevraagd.:D[/QUOTE]\r\n\r\nniet dus, want CD\'s branden is een vaag begrip, op een CD kun je van alles branden, data, video, spellen, programma\'s en ook muziek, aleen die laatste kun je naar mijn weeten branden in mediaplayer. je spreekt jezelf dus tegen....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...