Ga naar inhoud

bios van een dell


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Een dell bios ziet er zo uit:\r\n[img]http://www.dell4k12.com/techknow/images/faq_bios2.gif[/img]\r\nJe kunt daar zoals je ziet alleen maar de boot volgorde verwijderen.\r\n\r\nEen normaal bios ziet er volgens mij zo uit:\r\n[img]http://content.answers.com/main/content/wp/en/d/dd/Phoenix_-_AwardBIOS_CMOS_Setup_Utility.jpg[/img]\r\n\r\nmijn vraag is dus hoe ik het bios van dell kan wijzigen in het bios van de standaard (om het zo maar te noemen)\r\nof is dit onmogelijk.
Link naar reactie
[quote=computerproblemen;330219]dat ik meer gegevens kan wijzigen[/quote]\n\nVolgens mij is het enige dat je nu in die Dell niet kan wijzigen, en dat wel enigszins de moeite is, de processorsnelheid. Oftewel, overclocken. En ik weet niet of ik daar met een Dell aan zou willen beginnen, ik bedoel, Dell gebruikt nou niet meteen de beste hardware die ze kunnen vinden, eerder de goedkoopste.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;330271]dat is onzin :confused: \r\n\r\nje bepaald bij Dell in grote mate zelf wat er in de computer komt,:o \r\n\r\nja als je de goedkoopste versie koopt dan heb je niet veel, maar als je een paar euro te besteden hebt ???is er best wel iets leuks te koop :D[/QUOTE]\r\n\r\nnee, dat is geen onzin,\r\nwant wat kun je bij het \"zelf\" configureeren van een DeLL veranderen? de processor (aleen de snelhijd, als er een celeron in zit aan het begin blijft het een celeron aleen een ander type met meer Ghz), de hoeveelheid geheugen (niet het merk), de grote van de harde schijf (ook niet het merk) en het moederbord verschilt gewoon per type PC.\r\noc\'en kun je wel vergeten met een Dell, dat hebben e gelockd omdat ze dat niet willen, en de meeste mensen die overklocken kopen ee PC die ze zelf inelkaar steeken want zeg nu zelf, een Dell heeft geen super Airflow ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...