Ga naar inhoud

hoe installeer ik Studio 11?


Aanbevolen berichten

Ik heb via Marktplaats Studio 11 Ultimate gekocht. Nu doe ik de dvd in de laptop en klik op Setup(.exe). Dan kan ik kiezen welke taal en dan komt het volgende bericht: [I]Kan geen geïnstalleerde versie van studio 11 op uw systeem vinden. Minimaal studio 11 moet zijn geïnstalleerd om deze Setup uit te voeren.[/I] Hoe moet ik Studio 11 installeren?\r\n\r\n\r\n\r\n(voor diegenen die me nog niet kennen..... ik heb absoluut geen verstand van computers. dus wil je het me alsjeblieft eenvoudig uitleggen? tnx... :???: )
Link naar reactie
Ik vermoed dat je de Setup van het Language-pack (taalpakket) aan het installeren bent. Eerst zal inderdaad het programma Studio 11 moeten worden geïnstalleerd en daarna het taalpakket. Start de DVD niet automatisch met de installatie?\n\nKun je een plaatje op het forum zetten van de inhoud van de DVD?\nDoe de DVD in de drive en houdt tegelijkertijd de Shift toets ingedrukt (dat voorkomt automatisch opstarten).\nAls je nu via Deze Computer navigeert naar het DVD station kun je dat met een rechtsklik op het station verkennen. maak daar een printscreen van (toets naast F12) en plak dat (Ctrl+V) in het geopende Paint (programma). Plaatje opslaan en uploaden op dit forum. Dan kunnen we misschien zien welke Setup je moet hebben.
Link naar reactie
Reintje,\r\nsuperduidelijk uitgelegd, tnx. Nu is het volgende probleem; de afbeelding is te groot om te uploaden en als ik \'m verklein is ie niet meer leesbaar. D\'r zal wel een betere manier voor zijn, maar zoals ik al zei, ik heb weinig verstand van computers. Dus nu ben ik zo creatief geweest om de afbeelding up te loaden op \'n Piczosite. \r\nAls je de volgende link opent, kan je de inhoud van de DVD zien. Ik heb de zijkanten van de afbeelding weggeknipt, die was wat overbodig. Ik hoop dat je er wat mee kunt.\r\nGroetjes!\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n[url]http://pic4.piczo.com/missQute/?g=42228938&cr=4[/url]
Link naar reactie