Ga naar inhoud

notebook schoon maken


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=dutch-online;326827]scherm met een heel zachte en licht vochtige doek dus bijna droog en hij moet niet pluizen 1 druppeltje dreft of iets dergelijks kan geen kwaad\r\n\r\nen het beste is niet met je vingers aan het scherm te komen,het werkt toch niet, je zult de muis of het toetsenbord moeten gebruiken ;) ;)[/QUOTE]\r\n\r\ndie vinger afdrukken kun je die ook weg halen met safeclean + doekje?
Link naar reactie
Ik heb gelezen in op een ander site dat cleansafe een slecht spul is. Dat je inderdaad wel gelijk heb over een bescherm laag van het scherm. Dus ik moet een 1 klein druppel met beetje water en in het doekje laten in werken zodat het doekje vochtig wordt.\r\n\r\nDus dan is mijn vraag wat voor soort doekjes kan ik gebruiken?
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;326827]scherm met een heel zachte en licht vochtige doek dus bijna droog en hij moet niet pluizen 1 druppeltje dreft of iets dergelijks kan geen kwaad\r\n\r\nen het beste is niet met je vingers aan het scherm te komen,het werkt toch niet, je zult de muis of het toetsenbord moeten gebruiken ;) ;)[/QUOTE]\r\n\r\ndie vinger afdrukken kun je die ook weg halen met safeclean?
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;326851]nee geen zeepsop maar een net vochtige doek ;) ;) :D werkt perfect\r\n\r\n\r\ndus geen doek in een emmer , maar net iets vochtig ,:p want er is verschil tussen, nat en vochtig:rolleyes:[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb ze ergens gevonden bij het betrouwbare bekende winkel Mycom de beter computer winkel die verkoopt ook vochtige doekjes die speciaal zijn gemaakt TFT en LCD schermen. \r\n\r\nMaar in iedergeval bedankt voor al jullie berichten;) \r\n\r\nkampers
Link naar reactie
Mijn alternatieve methode:\r\n\r\nEen zachte, niet pluizende, doek: is gewoon een katoenen pyjama (zonder textuur) waarin al een nacht geslapen is. Zachter wordt \'ie niet.\r\n\r\nDan even op een vieze plek met vochtige adem op \'t scherm blazen en gelijk afvegen. Herhalen totdat \'t scherm schoon is. \r\n\r\nKan overigens best deze methode alleen werkt op \'n glanzend tft-scherm en niet op \'n mat.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Nee trouwens ik heb die vochtige doekjes gebruikt van ICIDU geen problemen. Die vochtigeheid van die doekjes waren goed. Dus hij trok alles stoffen en vlekken weg dus mijn beeldscherm was schoon, zoals ik hem de eerste keer had toen ik hem heb gekocht...\r\n\r\nNou inderdaad heb ik wel resultaat gezien mijn beeldscherm was heel erg schoon en glazend net als altijd...\r\nWas wel ernorm tevreden met dat product...\r\n\r\nBedankt voor jullie reacties....\r\n\r\nkampers
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...