Ga naar inhoud

Iso-bestand branden op dvd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een film gedownload. Deze wil ik graag op dvd branden en bekijken op mijn tv. Het probleem is dat dit een iso-bestand is. Dit kan ik met nero op dvd zetten alleen is dit niet afspeelbaar op mijn gewone dvd speler. Ik denk omdat mijn dvd speler dit bestand niet ondersteund dat ik daarom een error krijg. Heeft er iemand enig idee wat ik kan doen om deze film vanuit mijn luie zetel op tv kan bekijken???\r\n\r\nBij voorbaat dank...
Link naar reactie
als je een iso brand met nero of welk brandprogramma dan ook dan zet die niet het iso bestand op de dvd maar gewoon de vobfiles die zitten in het iso bestand.\r\ndus daar kan het niet aan liggen.\r\nwat wel zou kunnen is dat de film niet goed,het aan het dvdtje ligt en vele meerdere oorzaken.\r\nheb je de film al eens eerst op de pc bekeken of die wel goed is,dat kan als je een virtueele schijf hebt,dan weet je tenminste zeker dat de film goed is.\r\nvirtueele schijf kun je aanmaken met bv een programma als alcohol.\r\ndus probeer dat eerst eens als het dan nog niet lukt hoor ik het wel \r\ngroetjes mario
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...