Ga naar inhoud

modje de grote lul


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    106

[QUOTE=Quzex;324667]Volgens mij hebben ze op helpmij.nl nog nooit van een proxy gehoord...\r\n\r\nWat zou het overigens fantastisch zijn als bepaalde mensen \'ns volwassen zouden worden! :O\r\nMaar aan de andere kant: dan gaat ons leedvermaak weer weg...\r\n\r\nIk stel voor dat Modje z\'n tijd hier niet aan gaat verdoen en dat millennium11 doorgaat met ons vermaken =)[/QUOTE]\r\n\r\nlijkt me een prachtig idee
Link naar reactie
[QUOTE=mischalind;323177]jezuss..... doe ff rustig man ban me dan klootzak.\r\nJe bent me focking meester niet lul.\r\nWie denk je wel wat je bent homo.\r\nIk geef je 2 blouwe ogen mogool.\r\n Modje R.I.P he gozuh!!\r\n\r\nhahahaha......\r\nban me dan ojee ojee\r\nban me dan ojee ojee\r\n\r\nklien kut kindje van 1\r\n\r\npotverdikkeme hahahahahah\r\nZat je met je opa te chatten[/QUOTE]\r\n\r\ndeze kan ik niet verwijderen. :(
Link naar reactie
over een tijdje zal ik wel weer terug komen wandt ik vond het namelijk erg leuk hier maar dan met een andere username................................. \r\n\r\n \r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\nsorry modje
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...