Ga naar inhoud

NTSC 2 Pal


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hay Guys and Gals, \n\nVraagje.\n\nOmdat ik natuurlijk net terug ben uit de VS. En daar hebben we natuurlijk NTSC\nDVD system. En ik nog ongeveer 12 dozen met DVD\'s heb staan, maar dan van PAL. Deze heb ik nu uittgepakt en weer eens terug op een plekje in de woonkamer.\nKom ik natuurlijk tot de conclusie dat ik nu 2 DVD systemen nodig heb om iets af te kunnen draaien.\n\nAls ik namelijk een Amerikaans filmpje wil pakken (NTSC) moet hij dus op het US systeem, maar voor Pal moet ik dus weer mijn nieuwe home cinema set pakken. \n\nErg lastig.\n\nIs er een manier om NTSC over te zetten naar Pal. \nZoja, welk programma ondersteunt dit.\n\nIk heb Nero 7 Ultra Edition, maar ik snap niet hoe ik daar uberhaubt iets mee kan. \n\nIemand een suggestie.:confused:
Link naar reactie
[QUOTE=rajo;321987]eerst op je pc zetten en dan kan je met [URL=\"http://paul.glagla.free.fr/dvdate_en.htm\"]dit [/URL]programma hem omzetten en weer wegbranden.\r\nIk geef niet gelijk de download link maar de pagina kan je eerst even lezen wat het proggie doet.[/QUOTE]\r\n\r\nDas het proberen waard. Dat ga ik eens uitvissen. \r\n\r\nThanks
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;321997]met het regio vrijmaken van je speler pak hij toch allebei ?\r\n \r\nps: nog wat gevonden\r\n[URL]http://www.computeridee.nl/faqman_antwoord.jsp?faqid=200134[/URL][/QUOTE]\r\n\r\nTja tjoekse, \r\nDat is via Nero 7. Al heb ik dan geen probeer versie maar een volledige Ultra editie.\r\nIk heb de uitleg van Faqman uitgeprint, maar eens op mijn gemakkie door nemen en stap voor stap volgen.\r\n\r\nOok bedankt alvast.\r\n\r\nIk laat het even weten of het iets word.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...