Ga naar inhoud

Game DVD maken (menu)


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen\r\n\r\nIk wil graag alle instalatie CD\'s van World Of Warcraft en de extension The burning Crusade op 1 DVD branden.\r\n\r\nIk heb de installers al gedownload (op de site van [URL=\"http://wow-europe.com\"]World of Warcraft Europe[/URL] ) maar nu heb ik 2 mappen met bestanden en aangezien ik er graag een auto play selectie menutje op wil hebben (zoals je dat altijd hebt bij spellen, als je de CD/DVD er in stopt komt er een menutje) ben ik aan het zoeken hoe dat moet\r\n\r\nIk heb al geprobeert het temaken met een HTML paginaatje en winopen + autorun.inf bestand maar in een HTML pagina kan ik niet naar een EXE bestand linken\r\n\r\nDus als iemand weet hoe je een menutje voor een CD/DVD kunt maken ben ik er klaar mee dan kan ik die zooi op DVD branden, dan hoef ik niet meer na een herinstalatie van windows 2*4 cd\'s te wisselen om World of W te instaleeren;) \r\n\r\nen owja, het is niet illegaal ik bezit zelf een World of Warcraft account en heb het spel en de extension gekocht in de winkel, ik heb de CD\'s hier liggen maar ben et gewoon zat om steeds die CD\'s te wisselen na een herinstal.
Link naar reactie
[QUOTE=Richt;321408\r\n\r\nDus als iemand weet hoe je een menutje voor een CD/DVD kunt maken ben ik er klaar mee dan kan ik die zooi op DVD branden, dan hoef ik niet meer na een herinstalatie van windows 2*4 cd\'s te wisselen om World of W te instaleeren;) [/QUOTE]\r\n\r\n[offtopic]\r\n2 om 4??\r\n\r\nik heb 4 om 4 cd\'s :|\r\n\r\njij hebt ckr 2 dvd\'s ofzo?\r\n\r\nheb je het makkelijk :P\r\n[/offtopic]
Link naar reactie
[QUOTE=Chimera;321501][offtopic]\r\n2 om 4??\r\n\r\nik heb 4 om 4 cd\'s :|\r\n\r\njij hebt ckr 2 dvd\'s ofzo?\r\n\r\nheb je het makkelijk :P\r\n[/offtopic][/QUOTE]\r\nIk heb 4 Wow Cd\'s en 4 burning crusade CD\'s\r\nmaar op de CD\'s staan de PC en Mac versie, als je de instalers download van de wow site heb je in totaal 4Gb aan installers, 1Wow instaler en 1 BC installer\r\n\r\n\r\n\r\n[QUOTE=dutch-online;321475]met roxio [ drag to disc] is zoiets heel simpel gewoon alles naar de dvd slepen en klaar[/QUOTE]\r\n\r\nik weet wel hoe ik het op DVD moet branden ;) wil aleen een autorun menu maken :p
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...