Ga naar inhoud

Geheugen digitale camera


Aanbevolen berichten

het aantal foto\'s is geheel afhankelijk van de geheugen-grootte van et toestel, het aantal Megapixels die maximaal gemaakt kunnen worden.meestal is het geheugen in vergelijking met het aantal foto\'s die erop kunnen niet zoveel.\r\nik ga ervan uit dat je een geheugenkaart erin kan steken, deze kan je in bijna alle formaten kopen. ga even bij de winkel/of op internet langs welke erin kunnen.\r\n\r\neen beetje fotozaak had aangegeven hoeveel foto\'s er ongeveer opkunnen en had eventueel aangegeven of het verstandig is een kaartje erbij te kopen.\r\n\r\nantwoord lijkt niet geheel duidelijk bij het teruglezen, maar hopenlijk heb je er iets aan.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;321375]Er zit vast een handleiding bij de kamera ,en daar staat ook in hoeveel geheugen de kamera zelf heeft ,wat voor kaartjes er in moeten ,en hoeveel foto\'s er dan op kunnen en in welke resolutie.[/QUOTE]\r\n\r\nEr zit inderdaad een boekje bij. Ik heb hem doorgebladerd, maar kan zo snel niet vinden hoeveel geheugen de camera zelf heeft. Er staat wel in wat voor kaartjes erin moeten. Maar de handleiding ligt nu bij mijn dochter op haar slaapkamer en ze slaapt. Ik kan niet eerder als morgenavond een beter antwoord geven.
Link naar reactie
Ik heb de gegevens proberen op te zoeken.\r\n\r\nInterne geheugen : 20 MB\r\nLithium-ionbatterij : LI-42B\r\nBatterijlader : LI-40C\r\nCompatibele kaartjes : XD-Picture Card (16 MB - 2 GB), type H/M standaard (hebben we nog niet)\r\nMegapixels van de camera : 7.100.000\r\n\r\nIk hoop dat iemand me nu verder kan helpen met mijn vraag.
Link naar reactie
Afhankelijk van de kwaliteit kun je met het standaart geheugen zo\'n 40 goede foto\'s maken.,maar stel je de kwaliteit op het laagste niveau misschien wel 200 en met het hoogste niveau maar 10.\nAls het geheugen vol is kun je gemakkelijk de foto\'s naar de pc sturen en de kamera leeg maken.\nEen extra kaartje aanschaffen is heel nuttig en die zijn ook niet meer zo duur.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...