Ga naar inhoud

It's Good To Be Back Home


Aanbevolen berichten

[B]Hay Guys and Gals[/B]\r\n\r\nZo na zo\'n lange tijd weer eindelijk voet op Nederlandse bodem.\r\nThuis gekomen, ongeveer 1,5 plunjezak met was te hebben weg gewassen. \r\nEn een dikke stapel post weggewerkt te hebben. Ben ik dan eindelijk weer eens \r\ntoegekomen om de pc op te starten. \r\n\r\nWat blijkt deze heeft me ook vreselijk gemist, want na het openen van mijn emailadress\r\nkomen er een paar mailtjes binnen. 4296 stuks om daar maar even aan te beginnen. Pfffft\r\n\r\nMaar hoe is het hier gegaan het laatste half jaar. Ook zie ik dat we een heleboel nieuwe leden hebben. Bij deze allen welkom. En voor de klassenoudste [B]It\'s Good To Be Back[/B]\r\n\r\nIk ga me eens vermengen met de andere discussies, ik heb nog heel wat te lezen. \r\n\r\nIk hoor jullie vast wel weer 1 dezer dagen\r\n\r\n\r\nGreetz \r\n\r\nGekwordikervan
Link naar reactie
@ iedereen\r\nDank jullie voor het warme welkom.\r\n\r\n@Ultimate\r\nDe verhalen zullen zeker worden verteld. Ik ben bezig met een website c.q weblog om hier mijn ervaringen van de afgelopen 6 maanden te beschrijven. Zodra deze klaar is zal ik een link posten. Zodat jullie allemaal kunnen lezen hoe mijn beleving was van deze maanden.\r\n\r\n@Reintje\r\nSpeciale dank voor jou, omdat je er toch in sommige momenten even bij was. Ondanks dat je niet wist dat het hectischer was dan ik je vertled had.\r\nMorele steun om het maar zo te noemen ;) (K) \r\n\r\n@Richt, Ultimate\r\nHet is inderdaad alweer een half jaar geleden. De tijd gaat sneller dan je voor ogen hebt. \r\nGelukkig maar, want ik moest er toch niet aan denken dat het nog een half jaartje langer zou zijn.
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;321679]Heel slim om alles van je af te schrijven Gekwordikervan... \r\nMet heftige emoties kun je op die manier alles op een rijtje zetten en het overzien....\r\nIk ben erg benieuwd maar ook bezorgd naar wat je hebt beleefd.[/QUOTE]\r\n\r\nNou Reintje je hoeft niet al te bezorgd te zijn. Ik heb het er redelijk goed vanaf gebracht.Laten we zeggen ik ben weer terug, niet helemaal ongeschonden maar goed dat zal nog wel een paar maandjes duren voor ik daarmee klaar ben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...