Ga naar inhoud

hitmanpro


Aanbevolen berichten

Mede computeridee forummers.\r\n\r\nGraag wil ik eens vragen hoe jullie denken over het gebruik iha van Hitmanpro die door sommige bladen geadviseerd word om te gebruiken en op de pc te hebben als zijnde onmisbaar. Dit om allerlei besmettingen te ontlopen ed.\r\n\r\nWat is jullie ervaring met HMP! ?
Link naar reactie
Voor de totale digibeet is het wel een oplossing.\n \nMaar naar mijn bescheiden mening is het beter om de programma\'s gewoon zelf te installeren en dan ook zelf naar wens instellen & scannen.\n \nMaar dat wil de digibeet natuurlijk niet doen.....en hier zit het probleem waar Hitman Pro dus uitkomst biedt.\n \nWanneer je zelf vertrouwd bent met de diverse anti-malware programma\'s kijk je anders tegen Hitman Pro aan, daar is verder eigenlijk niets aan te doen.
Link naar reactie
[QUOTE]Hitmanpro die door sommige bladen geadviseerd word om te gebruiken en op de pc te hebben als zijnde onmisbaar[/QUOTE]\r\nJe zult de eerste niet zijn,wiens PC overhoop gegooid wordt door dit programma.Op b.v. Hardwareinfo,geeft men geen ondersteuning als je HitmanPro geïnstalleerd hebt en dat zegt naar mijn idee toch wel iets over eventuele nadelen van dit proggie.\r\n\r\nGezond verstand gebruiken tijdens surfen,is volgens mij een beter idee :) \r\n\r\nOm mijn PC \"schoon\",lees eerder storings vrij i.v.m veel testen,te maken,zet ik een \"image\" terug als dat nodig mocht blijken.\r\n\r\nOoit met Ghost een image gemaakt van een nieuwe installatie,met alle progs die ik dacht nodig te hebben en die staat er binnen 10min weer op.\r\n\r\nGegarandeerd virus en storings vrij en dat kun je,na weet ik veel hoeveel tijd met virusscanners en HitmanPro,niet met zekerheid zeggen ;) \r\n\r\nSteek je energie in het eenmaal maken van een goede image zou ik zeggen.\r\n\r\nGreetz
Link naar reactie
Helemaal met je eens Wanderer, ik gebruik het ook niet, je geeft het al aan waarom. Ik zal ook als ik een HJT logje behandel bij een TS die het gebruikt altijd adviseren HMP te uninstallen met alle componenten zoals ook de trail van NOD32 .\r\n\r\nIk wilde slechts jullie mening over dit progje(nou ja progje) Het is immers slechts een schil met andere progjes erin.\r\n\r\nBedankt voor jullie antwoord.
Link naar reactie
Persoonlijk ben ik geen voorstander van HMP of dergelijk programma\'s die soort gelijke dingen aanbieden. \r\n\r\nGewoonweg door het feit dat je nooit precies weet wat hij gaat doen, of aan het doen is. het is door de creator zo ingesteld, \" standaard \" maar wie weet is jou pc wel helemaal niets standaard. Dus heeft het ook niet de volledige functie die het zou moeten bieden. \r\nDaarbij is mijn pc reeds een keer op een hoop gelopen door de eerste versie van HMP. Daar heb ik het bij gelaten. \r\n\r\nIk gebruik nu alles afzonderlijk, zoals ctraltdel al besprak, als je een beetje wegwijs bent met software of de structuur ervan \r\ndan kan je met losse (aldan wel of niet gratis) toch beter mee overweg dan met HMP.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...