Ga naar inhoud

hoe is de ervaring met andere pc-forums


Aanbevolen berichten

Ik ben lid bij [URL]http://www.helpmij.nl/forum/[/URL] en bijgevolg ook bij [URL]http://www.antispywareoffensief.nl/forum/[/URL] [img]http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/a040.gif[/img] \nEn in het buitenland bij [URL]http://board.protecus.de/[/URL] [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/a020.gif[/img]
Link naar reactie
Info moet je niet zoeken op 1 plek....\n \nBeste info vindt je met Google, en dan de juiste engelse zoektermen gebruiken.\nDan nog niet alles geloven wat je als eerste leest, bekijk nog een paar zoekresultaten om zeker te zijn van de geboden informatie.\n \nAnders moet je naar een forum/website waar men het vooral over de software/hardware heeft waar je op dat moment een probleem mee hebt, of waar je meer van wilt weten. \n \nEn ik geef Chimera helemaal gelijk, mijn eigen forum is natuurlijk het beste....:mrgreen:
Link naar reactie
Google is inderdaad je beste vriend. Zo los ik meestal mijn problemen zelf op, zonder hulp van een forum. Hoewel, de oplossing staat dan weer wel vaak in een forum genoemd.\r\n\r\nVerder ben ik alleen hier lid. Niet omdat ik zoveel problemen heb, maar meer omdat ik graag anderen met hun problemen wil helpen en af en toe best wel eens een oplossing heb voor iets.\r\n\r\nHeb zelf geen forum. Er zijn al genoeg van die dingen. Heb sowieso geen tijd om veel fora te checken. Enige andere forum waar ik waar ik actief begin te worden is [url]www.tt-forums.net[/url]. Gaat over Transport Tycoon en zijn gelijken. Best game ever.
Link naar reactie
Met spelfouten e.d. heb ik geen moeite maar uhhhh\n\n[QUOTE] maar ik typ af en toe met msn taal[/QUOTE] \n\nlees de huisregels eens :mrgreen:\n\n\nMarrich... even terug naar topic...\nIk heb te weinig ervaring met andere pc fora om jouw vraag te beantwoorden. Vertoef wel hier en daar, maar dat zijn niet specifiek fora gericht op het PC gebruik zoals dat hier het geval is bij het CID.
Link naar reactie
kom zelf ook wel veel op tweakers.net maar ik vind dat de mensen hier een beetje minder asociaal antwoorden als je een vraag post die er al staat, meestal krijg je op gathering of tweakers.net dan is het meestal een antwoord als, gebruik de zoek actie of klik hier (met link naar de zoek functie)\r\nDe frontpage van tweakers.net daarintegen is super, veel goed nieuws
Link naar reactie
Klopt. hier ben je gewoon vrij om erbij te komen. tuurlijk na loop van tijd hoor je er al meer bij. maar bij tweakers.net hebben ze altijd wel iets om je op af te zeiken. en als je dan een vraag stelt die makkelijk is. dan zeggen ze meteen Noob enzo. of ze helpen niet goed. \n\nIk vind dit forum ergelijk heel goed. er zijn hier ook veel mensen die je wat kan leren. bij tweakers.net willen ze allemaal het beste zijn.\n\nKeep up the good work
Link naar reactie
[quote=Intel 3000;320946]Ja. Zeker Tweakers.net heeft enorm goed nieuws. Heel uitgebreid. \n\nOok de product surfery en de pricewatch Zijn erg goed.\n\nHet is gewoon Wat meer voor de Pro\'s. Ze zijn wel minder vriendelijk. je valt er snel buiten de boot[/quote]\n\nIk denk dat ze op tweakers.net niet persé minder vriendelijk zijn als hier, de drempel ligt daar alleen een verrekt stuk hoger als hier. Computer Idee is nu eenmaal instapniveau, bij tweakers.net wordt er gewoon van je verwacht dat je de eenvoudige vragen zélf oplost (of in ieder geval je best doet om er zelf achter te komen). Als de vraag al in de één of andere FAQ wordt beantwoordt, dan wordt er van je verwacht dat je dat zelf opzoekt, terwijl die eis er hier niet is.\nDat kan inderdaad wat elitair overkomen, ja, maar dat is ook de insteek van het hele forum daar. Voor simpele vragen kun je op andere forums terecht, waaronder hier. Maar als ze daar niet zo streng op zouden zijn, dan krijg je van die praktijken als op het forum van GameFAQs, dertig keer dezelfde vraag op één pagina omdat iedereen te lui is om even te zoeken...
Link naar reactie
[quote=JohnL;320972]Ik denk dat ze op tweakers.net niet persé minder vriendelijk zijn als hier, de drempel ligt daar alleen een verrekt stuk hoger als hier. Computer Idee is nu eenmaal instapniveau, bij tweakers.net wordt er gewoon van je verwacht dat je de eenvoudige vragen zélf oplost (of in ieder geval je best doet om er zelf achter te komen). Als de vraag al in de één of andere FAQ wordt beantwoordt, dan wordt er van je verwacht dat je dat zelf opzoekt, terwijl die eis er hier niet is.\nDat kan inderdaad wat elitair overkomen, ja, maar dat is ook de insteek van het hele forum daar. Voor simpele vragen kun je op andere forums terecht, waaronder hier. Maar als ze daar niet zo streng op zouden zijn, dan krijg je van die praktijken als op het forum van GameFAQs, dertig keer dezelfde vraag op één pagina omdat iedereen te lui is om even te zoeken...[/quote]\n\nJah oke dat laatste is wel zo, maar dat gebeurt hier ook wel een beetje. Maar dan zeggen we gewoon vriendelijk, kijk eens bij het topic verderop. En dat zeggen we dan ook gewoon vriendelijk, en niet met een ondertoon.
Link naar reactie
[QUOTE=Ultimate;320978]Jah oke dat laatste is wel zo, maar dat gebeurt hier ook wel een beetje. Maar dan zeggen we gewoon vriendelijk, kijk eens bij het topic verderop. En dat zeggen we dan ook gewoon vriendelijk, en niet met een ondertoon.[/QUOTE]\r\n\r\nhelemaal mee eens, de enige topics van tweakers waar ik wel vaak kom is /22 (casemods) en het games subforum, verder...\r\nIk heb eens een vraag gesteld of een Gf4MX beeter was dan een 9250 want ik had bijde liggen, nou dan moet je de antwoorden eens zien... \r\nnet ff een antwoord van een van hun mods gelezen :[URL=\"http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1225160\"]hier[/URL]\r\n\r\nnee ik wil tweakers niet afzeiken, het is juist een super site met een heleboel goede gebruikers aleen loopen/surfen er een paar mensen rond...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...