Ga naar inhoud

Master/slave stekkerdoos.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb deze stekkerdoos gekocht:\n\n[url]http://www.shop4home.nl/index.php?main_page=product_info&products_id=238&ads[/url]\n\n\nDie gebruik ik voor mijn LCD scherm. \n\nIk heb de stekker van het scherm in de master gestopt en alle randapparatuur in de slave. Mijn tv verbruikt, als ie aan is, ongeveer 250 watt en als ik em \'uit\' (deze tv\'s kunnen niet echt uit) doe dan < 0 watt. Echter gaat de rest van de apparatuur niet uit. Hoe veel ik ook aan dat knopje draai, er gebeurd niets. Als ik het knopje naar de + draai dan staat er \'Master ein\' . Maar das maar een klein stukje (dicht bij de +) als ik iets naar de min draai gaat het lampje uit, dus ik denk dan gaat alles uit, maar nee hoor. Het knopje heet \'Schwelle\', dat betekent zoiets als drempel..\n\nHeeft iemand een idee hoe ik het werkend krijg??
Link naar reactie
[quote]Geachte heer, mevrouw,\n \nu heeft op vrijdag 25 mei, 2007 een aankoop bij xxx gedaan met\nbestelnummer x. De gedetailleerde factuur daarvan vind u op de volgende\nlocatie:\nxxx\n \nDit is een algemene email die uitgaat naar alle klanten die onlangs een\nmaster slave stekkerdoos gekocht hebben. In de afgelopen week hebben wij\nmeerdere klachten ontvangen over niet correct functionerende master slave\nstekkerdozen. De stekkerdoos werkt wel, maar het schakelmechanisme\nfunctioneert niet. Wij vermoeden daarom dat een bepaald deel van onze\nhuidige voorraad van dit product fabricagefouten bevat. Momenteel worden\nalle nog niet verkochte master/slave stekkerdozen eerst uitvoerig getest.\n \nWij willen u er op wijzen dat op al onze artikelen een jaar garantie wordt\ngegeven. Indien u dus ook een defect exemplaar heeft ontvangen dan kunt u\ndit kostenloos laten omruilen onder de garantie. Mocht u hiervan gebruik\nwillen maken, gelieve ons dan even een mailtje te sturen voor meer\ninformatie.\n \nMet vriendelijke groet,\n \nhet team van xxxx[/quote]Ligt dus niet aan mij :p:p
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...