Ga naar inhoud

CD-R branden lukt met brander...?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

IK zit met een probleem wie kan mij helpen...?[RIGHT][/RIGHT]\r\n\r\nIk heb CD-R van Philps en ICIDU heb ik gebrand probleem loos van 52 X keer. Nou heb ik Verbatim CD-R Extra protect gebrand heb er 3 zijn er wel goed gebrand en 1 is halverwege eruit gegooid door mijn kon het niet goed schrijven. Nou heb ik een nieuwe Verbatim CD-R erin gestopt deze wou een iso bestandje branden, nou krijgt ik op het scherm te zien dat ie aan het branden is schrijven. Deze is trouwens niet gedaan want de snelheid van de CD-R gaat heel erg snel. Het schijfje is gewoon leeg ik heb deze brander al vier jaar weet niet als ik een nieuwe moet kopen. Ik heb toen een schijfje gebruikt van ICIDU deze brandt hem gewoon probleem loos…. Mijn Asus brander heb ik sinds 4 jaar...\r\n\r\n \r\nMijn CD-R branden/DVD-brander kan tot 16x keer schrijven en lezen is maar 32x. Mijn vraag is weet misschien waar het probleem zou kunnen liggen nu dat ik weet dat Verbatim niet echt bekent is bij Asus maar wel Plextor brander geen problemen heeft.\r\n\r\nWeet iemand toevallig met welke brander ik de CD-R\'s van Verbatim Extra protect 52x kan branden...?\r\n\r\nAlle bericten welkom...\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\nkampers
Link naar reactie
[QUOTE=marrich77;319141]nou, alle branders??\r\nanders hou je het toch bij cd\'s van philips / ucidu[/QUOTE]\r\n\r\nMijn Asus heeft er weer twee eruit gegooid waarom weet ik ook niet. Omdat die gevoelig is voor bepaalde schijfjes.\r\n\r\nOmdat er steeds nieuwe DVD-branders komen met nieuwe technieken. Die anders gevoeliger kunnen branden op moeilijk mediums...\r\n\r\nDie andere merken van die CD-R doen het prima ik denk mijn brander is gewoon oud al 4 wordt 5e jaar. Wordt tijd voor een ander brander zoals Plextor.:cool:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...