Ga naar inhoud

dvd game copieren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Het zal technisch gezien ook best wel mogelijk zijn, maar daar mogen we je hier niet mee helpen. Ten eerste kunnen wij niet zeggen of jij inderdaad gewoon een reservekopie wilt maken, of dat je de game van je buurman/vriend/kennis/whoever aan het kopiëren bent, en ten tweede is wat je wilt doen, ook al heb je zelf de originele schijf, sowieso illegaal.\n\nHet maken van een backup wordt al een hele tijd niet meer gezien als noodzakelijk voor het gebruik van de software, en de wet schrijft bovendien voor dat het omzeilen van een beveiliging tegen kopiëren überhaupt al niet mag.
Link naar reactie
[quote=JohnL;318913]Het zal technisch gezien ook best wel mogelijk zijn, maar daar mogen we je hier niet mee helpen. Ten eerste kunnen wij niet zeggen of jij inderdaad gewoon een reservekopie wilt maken, of dat je de game van je buurman/vriend/kennis/whoever aan het kopiëren bent, en ten tweede is wat je wilt doen, ook al heb je zelf de originele schijf, sowieso illegaal.\n \nHet maken van een backup wordt al een hele tijd niet meer gezien als noodzakelijk voor het gebruik van de software, en de wet schrijft bovendien voor dat het omzeilen van een beveiliging tegen kopiëren überhaupt al niet mag.[/quote]\nwat een gel*l\nIk ga er vanuit dat je een legaal gekocht spel wilt backuppen.\nclone dvd2 gebruiken met any dvd op de achtergrond .
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;318972]Ik ga er vanuit dat je een legaal gekocht spel wilt backuppen.[/QUOTE]Dat mag dus wettelijk alleen als je daarbij geen beveiliging hoeft te omzeilen. Dus als het met Nero lukt is het prima. Levert dat geen werkende kopie op. Jammer. Ik zou ook graag willen dat het anders was, maar \'t is niet zo.\r\n\r\nOverigens heeft AnyDVD alleen maar nut bij Film-dvd\'s . CloneDVD2 is ook alleen voor films. (laatste keer dat ik keek tenminste, verbeter me als ik er naast zit)
Link naar reactie
[quote=FooBar;319001]\nOverigens heeft AnyDVD alleen maar nut bij Film-dvd\'s . CloneDVD2 is ook alleen voor films. (laatste keer dat ik keek tenminste, verbeter me als ik er naast zit)[/quote]\nJe hebt helemaal gelijk :$\nmoest clone cd zijn :\n[B]New:[/B] Copies DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD+R Dual Layer and DVD-RAM
Link naar reactie
[quote=dutch-online;319026]clone dvd2 maakt een kopie van elke DVD zonder kopier beveiliging\n \n \n............................\nDue to the new legal situation we will stop the sales of CloneCD \n \nWe would like to take the opportunity to thank our customers for the long loyalty to CloneCD! \nWe hope that you will also be excited about our future products and remain with the most cordial greetings[/quote]\nbij slysoft nog steeds verkrijgbaar.;) \n \n We purchased software from Elaborate Bytes and continue the development. Our relationship to Elby is purely business-based.
Link naar reactie
Als ik het goed hebzijn er wel spelletjes voor kinderen maar let op dat er geen kras(je) op komt als de kinderen de cd eens vast hebben want dan moet je naar de winkel voor een nieuw dvdtje.\r\nJe betaald 40 euro voor een spel en je mag geen reserve kopie maken, dat ze de cd\'s en dvd\'s dan ook maar krasbestendig maken en zeker de kinder spelletjes.\r\nAndesr kan je beter een spel downloaden en als dit bekrast geraakt brand je gewoon een nieuwe
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...