Ga naar inhoud

Nero 5 herkent dvd-brander niet meer


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Laatst heb ik per ongeluk (pfff) Nero van m\'n pc verwijderd (deïnstallatie via Config -> Software). Ik heb Nero dus weer opnieuw geïnstalleerd, maar nu herkent hij mijn brander niet meer. De enige recorder die ik in Nero kan kiezen is de ImageDrive. Autodetect geeft met veel uitroeptekens weer dat enkel spelers en geen recorders gedetecteerd kunnen worden.\r\n\r\nIk heb een LiteOn LDW-811S DVD-brander en Nero 5.5.9.2C. Deze versie van Nero zat (lang geleden) bij diezelfde LiteOn inbegrepen. Heeft altijd super gewerkt.\r\n\r\nIk heb ook geprobeerd m\'n LiteOn te verwijderen en opnieuw in te stellen in het systeem menu, maar zonder resultaat.\r\n\r\nVervolgens heb ik een gouwe ouwe van stal gehaald: CloneDVD. Hiermee kon ik prima een dvd\'tje branden op een schijfje, mèt m\'n LiteOn brander.\r\n\r\nIk zal dus iets moeten doen met Nero, maar wat?
Link naar reactie
soms laat nero wat sporen achter na vewijderen, als je dan herinstaleerd kan dit voor problemen zorgen.\r\n\r\nkijk op de onderstaande link en zoek naar clean tools nero5 (ongeveer halverwege)\r\n[url]http://www.nero.com/nero6/eng/sitemap.html[/url]\r\n\r\nkijk ook naar de overige clean tools en bepaal wat je nodig hebt.
Link naar reactie
Thanks, Turn! :D Ik had al Regseeker gebruikt en alles wat met Ahead te maken had verwijderd, maar dat mocht niet baten. De Clean Tool loste het in eerste instantie ook niet op, maar Nero verwees naar een update voor Nero 5. Ik heb nu versie 5.5.10.56 en m\'n brandertje staat weer in de lijst.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...