Ga naar inhoud

ondertitel lettertype


Aanbevolen berichten

wmp gebruikt het lettertype dat meekomt met de video, dus daar heeft wmp niets mee te maken. En op tv gebruiken ze ook verschillende\r\n\r\nlijkt mij meer te liggen aan het converteer programma\r\nwelk programma?? En wat voor ondertitel??\r\n\r\nwat voor video heb je het over avi / mpg / dvd / wmv etc etc
Link naar reactie
ik heb een avi film\r\nde ondertiteling is extensie .srt\r\nof bedoelde je dat niet?\r\nverder staat er ook nergens in de ondertitel welk lettertype het is voor wmp.\r\nIk gebruik het programma convertxtodvd.\r\nIk wil een ondertitel die goed te lezen is. Niet een met gigantische letters.\r\nNiemand?
Link naar reactie
ja dat is precies wat ik bedoel\r\n\r\nals je direct een avi afspeelt en je hebt er een srt bij\r\ndan heb je een tooltje nodig om de subs te laten zien, ik gebruik zelf DirectVobSub.\r\ndit tooltje bepaalt dan ook wat voor lettertype er te zien is.\r\n\r\nin geval van omzetten met subs , moet je uitzoeken waar je in de converter de instellingen staan voor de subs.\r\n(ik ken convertxtodvd niet dus daar kan ik niet helpen)\r\n\r\nop de onderstaande link vind je een mooie tutorial, op de tweede pagina staat hoe je het lettertupe moet veranderen.\r\n[url]http://www.binaries4all.nl/convertxtodvd/[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...