Ga naar inhoud

Virusscanner


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Bij het opstarten krijg ik de mededeling,,dat er een fout is opgetreden tijdens het \r\nladen van C:/Program Files?acceleration software\\anti-virus-sstm\r\nDit bericht krijg ik na dat Hitman Pro klaar is met zijn taak.\r\nIk heb eengoede virus scanner zonder klachten (AVG)\r\nen heb geen behoefte aan 2 virus scanner.Hoe krijg ik die meddeling\r\nvan mijn scherm?
Link naar reactie
ga eens naar start > uitvoeren (of windows toets R) type daar \"msconfig\" kies voor ok.\r\nga dan naar het tabblad opstarten en kijk eens of daar dingen bij staan die te maken hebben met de foutmelding. (kijk dus bij opdracht of dat het bestand [quote]C:/Program Files?acceleration software\\anti-virus-sstm[/quote] terug komt of iets wat erop lijkt. verwijder doe je volgens mij door het vinkje wat er voor staat te verwijderen. ik weet het niet zeker maar dacht het wel.\r\nlaat maar horen of het gelukt is.\r\n\r\n[B]!!!verwijder geen opdrachten als je niet zeker weet of die weg kunnen!!![/B]\r\n\r\ngr computerproblemen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...