Ga naar inhoud

hoeveel .avi bestanden branden op 1 dvd?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nik zit met het volgende probleempje:\r\n\r\nik wil een aantal losse .avi bestanden op DVD zetten zodat ik ze op de DVD-speler kan afspelen. Om .avi te converteren naar DVD gebruik ik ConvertXtoDVD. Nu is mijn vraag;\r\n\r\n[B]Hoeveel .avi bestanden kunnen er (geconverteerd) op 1 DVD?[/B]\r\n\r\nAl deze video\'s zijn ongeveer 360 mb. Ik heb het geprobeerd met 4 en dat ging goed, maar de totale grootte van die 4 .avi bestanden is slechts 1.4 gb. Kan ik het gewoon volgooien totdat ik op de 4,7 gb kom (grootte van 1 DVD RW?)\r\n\r\nNatuurlijk moet de kwaliteit wel goed blijven.\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
Daar kan niemand een zinnig antwoord op geven ,want ieder zijn mening over kwaliteit zal anders zijn.\nAls je een RW gebruikt kun je gewoon proberen he ,dat kost niks.\nAls het 4 avi\'s zijn van 360mb per stuk ,dan is er weinig geconverteerd ,denk ik ,maar is er gewoon gekopieerd ,want als je van avi (divx) naar dvd gaat wordt het bestand meestal wel een heel stuk groter.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...