Ga naar inhoud

Fout bij verwijderen bestand


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nVan de week heb ik van een vriend een filpje gehad, deze heb ik opgeslagen op het bureaublad maar nadat ik h et filmpje had bekeken en het weer wou verwijderen kreeg ik een foutmelding en wel de volgende..\r\n\r\nFout bij verwijderen bestand of map\r\n\r\nKan ... niet verwijderen. Het is door iemand anders of door een programma in gebruik. Sluit alle programma\'s die het bestand mogelijk in gebruik hebben en probeer het opnieuw.\r\n\r\nWie weet hoe ik dit bestand kan verwijderen? \r\nIk heb het al via de veilige modus geprobeerd maar dan geeft hij nog steeds deze foutmelding.\r\n\r\nIk hoop snel van iemand te horen,\r\nbij voorbaat dank\r\ngroetjes john
Link naar reactie
Dat klinkt heel bekend. Toevallig een .AVI filmpje? Probeer dan deze truc eens.\n[LIST]\n[*]Open het taakvenster met [CTRL]+[ALT]+[DEL].\n[*]Open de proceslijst en zoek daar het proces \"explorer.exe\" op.\n[*]Selecteer dat proces en beëindig het.\n[*]Niet schrikken, maar op dat moment zullen de taakbalk en alle icoontjes op je bureaublad verdwijnen. Dat is normaal.\n[*]Ga dan naar de tab \"toepassingen\" en klik onderaan op de knop \"Nieuwe taak\".\n[*]Voer dan \"explorer.exe\" in als nieuwe taak en klik op \"OK\" of druk op [ENTER].\n[*]Nu moeten alle icoontjes en je taakbalk weer terugkomen.\n[*]Probeer nu nog eens of je dat bestand al kunt verwijderen.[/LIST]Ik heb hier een poosje terug ook eens problemen mee gehad. Windows kon die bestanden niet verwijderen omdat er nog gewerkt werd aan de mini-afbeelding van dat filmpje, en met sommige codecs (vooral als ze een beetje gammel geprogrammeerd waren) kon dat eeuwen duren. Maar zolang dat nog niet gedaan was, kon je dat bestand ook niet verwijderen ook.
Link naar reactie
Dat kom ik ook regelmatig tegen. Bij mij helpt het, na het bekijken van het filmpje, niet zomaar het programma waar mee je het bekijkt dichtklapt, maar eerst netjes de \"virtuele stopknop\" van dat programma te gebruiken om de film te stoppen, dan het programma afsluiten, en daarna kan ik altijd wel weggooien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...