Ga naar inhoud

Het meest lachwekkende dat je ooit meegemaakt hebt op een forum.


Aanbevolen berichten

[QUOTE=Ultimate;317974]Je hebt pubers... en je hebt pubers....\r\n\r\nMaar idd van Syntax nooit wat verkeerds gelezen.\r\n\r\nIk zit ook al weer aardig wat jaartjes op dit forum ook toen ik nog puber was :p. Gedrag in den beginne was zeker anders op dit forum dan nu. Nu veel gastvrijer. \'Vroeger\' heel netjes :p.\r\n\r\nEn dat vind ik weer grappig :mrgreen:[/QUOTE]\r\nyep, ben zelf (nog maar) 16 maar dat is geen reden voor mij om modjes uit te gaan schelden...\r\n\r\n\r\nHet meest lachwekende op dit forum, was toch wel Vlokje :mrgreen: meet heele raare vraagen, maar dat was nog op het \"oude\" faqman forum
Link naar reactie
@lol876: Welk forum was dat precies? Ik herken mezelf een beetje behoorlijk in jouw verhaal... :p. Maar ik vond dat ik terecht handelde, ik kwam eerlijk op voor mijn rechten en ik werd onterecht gebanned, dus besloot ik niet mee te werken ;) (kreeg uiteindelijk een IP-ban van 6 maanden, maar ja, die had ik dus een paar keer omzeild. Inmiddels mag ik er weer op en gedraag ik me keurig).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...