Ga naar inhoud

Het meest lachwekkende dat je ooit meegemaakt hebt op een forum.


Aanbevolen berichten

Wat is bij jullie het meest lachwekkende dat je meegemaakt hebt op een forum?\r\nBij mij? Een vriend van me kan zijn internet en externe ip veranderen en als ene moderator lullig tegen hem doet, En dan scheld hij hem uit van hier tot tokyo. Bij een ban verandert hij zijn ip en logt hij met een nieuw acc in.\r\n\r\nEn wat maken jullie nu en dan wel eens mee. Het mag ook over computer forums gaan natuurlijk. Gewoon forums in het algemeen.
Link naar reactie
Vind je die acties van die vriend lachwekkend? Toont eerder aan dat het een ongelooflijke eikel is die niet snapt hoe hij zich op een forum hoort te gedragen. Zie het maar als een l*l die op een feestje met glaswerk gaat gooien, eruit gegooid wordt en dan vermomd terug gaat komen om nog meer te vernielen.\r\n\r\nMaar goed, misschien komt je vriend ooit wel eens voorbij de puberleeftijd.
Link naar reactie
He he. Niet zo snel oordelen:neutral: \r\nTen eerste is die vriend 16. Ik noem het ook niet zo zeer een vriend want ik ben 15. Alhoewel ik wel eens met hem praat. Hem puber noemen lijkt me niet echt toepaselijk dus.\r\n\r\nTen tweede die moderator is de grootste eikel die er is. Niet dat ik geen respect voor mods heb. Zeker weten wel. Ik ga ook mijn eigen forum maken en dan ben ik dus ook mod. Maar deze gast mod waar ik het over heb ken jij niet en geloof me dat dit soort acties van mijn vriend echt wel aceptabel zijn. Misschien niet op dat forum maar als je die moederator kende dan zou jij mij groot gelijk geven
Link naar reactie
Zo`valt er nog wat te lachen. Maar ik ben er toch nog serieus op in gegaan;)\r\nMaar geloof me. Moderators blijven mensen. En heel soms zit er een lul tussen net zoals bij de members. Maar omdat de mods het voor het zeggen hebben heb je daar eerder problemen mee. En omdat mijn relatie met hem ook niet al te best is moest ik toch wel gieren toen ik hoorde watdie (Vriend) deed.
Link naar reactie
[QUOTE=lol876;317842]He he. Niet zo snel oordelen:neutral: \r\nTen eerste is die vriend 16. Ik noem het ook niet zo zeer een vriend want ik ben 15. Alhoewel ik wel eens met hem praat. Hem puber noemen lijkt me niet echt toepaselijk dus.\r\n\r\nTen tweede die moderator is de grootste eikel die er is. Niet dat ik geen respect voor mods heb. Zeker weten wel. Ik ga ook mijn eigen forum maken en dan ben ik dus ook mod. Maar deze gast mod waar ik het over heb ken jij niet en geloof me dat dit soort acties van mijn vriend echt wel aceptabel zijn. Misschien niet op dat forum maar als je die moederator kende dan zou jij mij groot gelijk geven[/QUOTE]\r\n\r\nLeeftijd is niet van belang bij het puberen, gedrag wel. En als je niet met de Mod kan opschieten, dan gebruik je het forum toch niet meer? Zwak om dan een proxy te gebruiken om te gaan schelden, dan geef je alleen die mod maar gelijk.
Link naar reactie
Als jij er zo over denkt dan moet je dat vooral doen. Persoonlijk vind ik het niet puberig. Behalve die mod is het een geweldig forum en heb ik en die vriend tussenhaakjes er heel wat vrienden die je niet buiten de deur ziet en daar zeg je niet graag dag tegen. Ik zou het puberig vinden om express mods uit te schelden. Hij doet het alleen als die ene mod lullig tegen hem gaat doen, En ik weet hoe dat gaat. Het enige wat aan te merken is dat hij de regels overtreedt en schijt heeft aan alles. Maar misschien komen er van andere mensen nog wat andere betere grappen. Dus avv. Kunnen we zo vriendelijk zijn deze discussie te kappen. Want zometeen word discussie gesloten je kent het wel terwijl er misschien wat mensen zijn met leukere verhaaltjes. waar we allebei om kunnen lachen.
Link naar reactie
[QUOTE=lol876;317842]He he. Niet zo snel oordelen:neutral: \r\nTen eerste is die vriend 16. Ik noem het ook niet zo zeer een vriend want ik ben 15.[/QUOTE]\r\n\r\n[quote=wikipedia]De puberteit (of pubescentie) is de periode waarin zowel meisjes als jongens zich van kind tot volwassene ontwikkelen, waarbij zich grote veranderingen in het lichaam voltrekken. Zij hebben ook een invloed op het gedrag. In het algemeen zijn deze veranderingen het meest opvallend tussen tien en achtiende jaar. De puberteit duurt ongeveer 3 jaar.[/quote]\r\n\r\nHij voldoet aan de definitie puber
Link naar reactie
[quote=Animal;317856]Er zouw hier een leeftijds grens moeten komen ,dan werd er zulke onzin niet geplaatst.\nEn als zulke figuren dan ook nog een eigen forum beginnen is natuurlijk helemaal verschrikkelijk.\nDat is dus echt internet vervuiling.[/quote]\nHe Animal wat somber weer .\n \nhoewel als ik naar buiten kijk ,wat somber weer :p
Link naar reactie
[quote=Animal;317856]Er zouw hier een leeftijds grens moeten komen ,dan werd er zulke onzin niet geplaatst.\nEn als zulke figuren dan ook nog een eigen forum beginnen is natuurlijk helemaal verschrikkelijk.\nDat is dus echt internet vervuiling.[/quote]\n \n \n \nCID kinderforum oprichten.....\n[IMG]http://www.animaatjes.nl/plaatjes/c/computers/178.gif[/IMG]\n \n:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Link naar reactie
[quote=Animal;317856]Er zouw hier een leeftijds grens moeten komen ,dan werd er zulke onzin niet geplaatst.\nEn als zulke figuren dan ook nog een eigen forum beginnen is natuurlijk helemaal verschrikkelijk.\nDat is dus echt internet vervuiling.[/quote]\n\nKen je Syntax Terror nog? Destijds een puber, maar zelden, misschien zelfs wel nooit, iets onzinnigs van hem gelezen hier...
Link naar reactie
[quote=reintje;317894]Ken je Syntax Terror nog? Destijds een puber, maar zelden, misschien zelfs wel nooit, iets onzinnigs van hem gelezen hier...[/quote]\n\nJe hebt pubers... en je hebt pubers....\n\nMaar idd van Syntax nooit wat verkeerds gelezen.\n\nIk zit ook al weer aardig wat jaartjes op dit forum ook toen ik nog puber was :p. Gedrag in den beginne was zeker anders op dit forum dan nu. Nu veel gastvrijer. \'Vroeger\' heel netjes :p.\n\nEn dat vind ik weer grappig :mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...