Ga naar inhoud

Windows Movie Maker


Aanbevolen berichten

Als ik een video wil importeren, dan geeft hij een foutmelding.\r\n\r\n[B]Foutmelding:[/B]\r\n\" ... kan niet worden geimporteerd omdat de codec die is vereist voor het afspelen van het betsand niet op de ocmputer is ge\"installeerd. Als u al hebt geprobeerd om de codec te downloaden en te installeren, sluit u Windows Movie Maker, start u het programma opnieuw en probeert u vervolgens het bestand nogmaals te importeren.\" \r\n\r\nIk heb hem inmiddels al wel 10x opnieuw opgestart, en heb dit echt nodig voor school. Kan iemand mij helpen? Bij voorbaat dank. :)
Link naar reactie
Het bestand is .avi...\n\n[b]Edit: [/b]Maar nu heb ik VideoInspector gebruikt, maar nu staat er \'download\', maar hoe kan ik vervolgens die code dan downloaden?\n\n[quote]Codec type: Video\n\nCode: XVID\n\nFull name: XviD MPEG-4 codec\n\nLast hit: 1 minute, 53 seconds ago\n\nPercentage: 40.09 %\n\nAuthor name: XviD\n\nAuthor Website: [url]http://www.xvid.org[/url]\n\nProblems with your video files? Download VideoInspector!\n\nOrganize your pictures: Get photo software from Google[/quote]\n\n[quote]Codec type: Audio\n\nCode: 2000\n\nFull name: ATSC/A-52 Dolby AC3\n\nLast hit: 15 seconds ago\n\nPercentage: 11.55 %\n\nAuthor name: Unknown\n\nAuthor Website: Unknown\n\nProblems with your video files? Download VideoInspector!\n\nOrganize your pictures: Get photo software from Google[/quote]\n\nWaar moet ik dan op klikken?\n\n[b]edit 2[/b]: het is inmiddels gelukt :)
Link naar reactie
in tegenstelling tot wat VideoInspector laat zien kan je de meeste codeocs niet downloaden of instaleren via dit programma.\r\n\r\nik neem aan dat je nu bij VideoInsector een duimje omlaag krijgt en dat ie zegt dat de codec niet geinstaleerd is??\r\nals dit zo is download je bij de link hieronder \"Latest stable binary\" codec Xvid-1.1.2-01112006.exe. Instaleren en als het goed is moet ie het dan doen.\r\nik weet echter niet of moviemaker er dan wel mee kan werken.\r\n\r\n[url]http://www.koepi.org/xvid.shtml[/url]\r\n\r\nps als de video gewoon afspeelt op je pc dan heb je de codec uiteraard al
Link naar reactie
Is dus een divx of xvid bestand.\nDis is dus al zo gecomprimeerd dat geen enkel videomontage prg er mee zal kunnen werken.\nVideomontage prg\'s werken wel met avi bestanden ,maar dat is dan dv-avi en dat is heel wat anders.\nAl zet je nog zo veel codec\'s op je pc ,,moviemaker zal het bestand niet importeren of kunnen bewerken.\nDie codec\'s worden alleen maar gebruikt om af te kunnen spelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...