Ga naar inhoud

Meningsverschil naar tevredenheid opgelost


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=w0rstebr00dje;317904]En we zijn het er over eens dat dit bericht beter past op de site van radar dan op deze. Dus wat mij betreft verwijder je het hele draadje.\n \nGrtz[/quote]\nwaar je dus ook geen gelijk krijgt, net zo min als hier.\nen hier .\ncomputertotaal\npc active\n \ndit hoort hier.\n[SIZE=2][URL]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=39518[/URL][/SIZE]\n:D :D :D
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;317936]waar je dus ook geen gelijk krijgt, net zo min als hier.\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nWaarom wil je zo graag dat ik ongelijk heb? En belangrijker nog, waarom vind je dat ik ongelijk heb. Ik ben het beargumenteren helemaal beu, beargumenteer jij nou eens waarom jij vindt dat de winkelier mijn 100 euro mag houden én geen headsets hoeft te leveren, ik ben echt benieuwd...
Link naar reactie
[quote=w0rstebr00dje;317783]\nik ga de laatste ruildag naar de winkel, pak het slim aan door niet meteen te zeggen wie ik ben\n \nZeg nou zelf???[/quote]\neerst zo dom om meer te betalen dan er is gezegt. :( \nen dan denken even goochem te wezen :mrgreen: \nniet dus, en dat voor iemand van 32 jaar :D\nen wie weet denkt de winkelier dit wel.\n \n1001 manieren om een klant tóch weer het gevoel te geven dat je wel je best voor ze aan het doen bent om vervolgens weer verder te gaan met je film kijken\n \nps: alles wat u zegt kan tegen u gebruikt worden.
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;317965]eerst zo dom om meer te betalen dan er is gezegt. :( \r\nen dan denken even goochem te wezen :mrgreen: \r\nniet dus, en dat voor iemand van 32 jaar :D[/QUOTE]\r\n\r\nEn weer een belediging... Maar nog steeds geen beargumentatie waarom de winkelier mijn 100 euro en de headsets zou mogen houden?\r\n\r\nEn wat heeft mijn leeftijd ermee te maken?
Link naar reactie
[quote=w0rstebr00dje;317957]Waarom wil je zo graag dat ik ongelijk heb? En belangrijker nog, waarom vind je dat ik ongelijk heb. Ik ben het beargumenteren helemaal beu, beargumenteer jij nou eens waarom jij vindt dat de winkelier mijn 100 euro mag houden én geen headsets hoeft te leveren, ik ben echt benieuwd...[/quote]\n\nWaarom zouden [I]wij [/I]dat moeten beargumenteren? [I]Jij [/I]hebt een geschil met een handelaar, [I]jij [/I]denkt dat je in je recht staat, dus is het aan [I]jou [/I]om het samen met die handelaar op te lossen. Als jullie daar zelf niet aan uit komen, en dat lijkt er dus niet op, dan raad ik je aan om eens met je rechtsbijstandverzekering of een geschillencommissie te gaan praten, want een anonieme poster op een forum lijkt me nou niet meteen de meest betrouwbare bron voor juridisch advies, of wel?
Link naar reactie
[quote=w0rstebr00dje;317967]En weer een belediging... Maar nog steeds geen beargumentatie waarom de winkelier mijn 100 euro en de headsets zou mogen houden?\n \nEn wat heeft mijn leeftijd ermee te maken?[/quote]\nomdat je dat op een linke manier probeerde.\n \nje leeftijd?, je bent nog jong genoeg om bakker te worden .\nict lijkt me niet wat voor jou
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;317971]omdat je dat op een linke manier probeerde.\r\n \r\nje leeftijd?, je bent nog jong genoeg om bakker te worden .\r\nict lijkt me niet wat voor jou[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nHaha, ik ben een bakkerszoon :P \r\n\r\nMaar wat probeerde ik op een slinkse manier? M\'n product te ruilen? Daar had ik gewoon recht op. Stond op de bon. De winkelier heeft me verteld dat ik m\'n geld niet terug zou krijgen, niet dat ik niet mocht ruilen. \r\n\r\nNog meer argumenten? :P
Link naar reactie
[quote=w0rstebr00dje;318020]Haha, ik ben een bakkerszoon :P \n \nMaar wat probeerde ik op een slinkse manier? M\'n product te ruilen? Daar had ik gewoon recht op. Stond op de bon. De winkelier heeft me verteld dat ik m\'n geld niet terug zou krijgen, niet dat ik niet mocht ruilen. \n \nNog meer argumenten? :P[/quote]\nHeb je nou al een advocaat ingeschakeld?\nEn gekeken bij opgelicht.nl?
Link naar reactie
[quote=w0rstebr00dje;318573]Goed nieuws! \n \nIk heb de eigenaar van de winkel een voorstel gedaan waarmee we volgens zijn reactie beide kunnen leven. \n \nMijn respect voor de man is volledig hersteld! \n \nWat kan het leven toch simpel zijn :)\n \nOpgelost naar beider tevredenheid![/quote]\n \nDan leest die winkelier waarschijnlijk geen forum\'s.
Link naar reactie
[quote=w0rstebr00dje;318573]Goed nieuws! \n \nIk heb de eigenaar van de winkel een voorstel gedaan waarmee we volgens zijn reactie beide kunnen leven. \n \nMijn respect voor de man is volledig hersteld! \n \nWat kan het leven toch simpel zijn :)\n \nOpgelost naar beider tevredenheid![/quote]\nWat kan een mens toch veranderlijk zijn :rolleyes: \n \nFijn voor je dat het opgelost is. Mogen we hier, na die bombarie, ook weten hoe?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...