Ga naar inhoud

windows movie maker wil niet opslaan op computer


Aanbevolen berichten

hallo allemaal,\r\n\r\nik heb een groot probleem met windows movie maker.\r\nals ik een film wil publiceren. namelijk dat de orginele bestanden niet aanwezig zijn of dat de er onvoldoende schijfruimte is. ik heb dit nagekeken en bij geen van de gevallen is sprake. \r\nik heb me suf gezocht op internet maar ik vind maar geen oplossingen.\r\novergens kan ik wel met behulp van windows dvd creator wel de film op dvd zien.\r\nzoals je in de bijlage kan zien heb ik windows vista met Windows movie maker V 2.6. \r\nik hoop dat jullie met een oplossing komen want ik ben ten einde raad.\r\n\r\nalvast bedankt
Link naar reactie
als je bestanden opend in movie maker en je haalt deze weg dan kan er uiteraard geen project gemaakt worden.\r\nhet tweede, heb je genoeg ruimte op de schijf waar je op wilt slaan (hoeveel dan??)\r\nlet ook ff op je instellingen, als je het eindproject instelt op .avi is dat in xp \r\neen avi zonder compressie dus een film van 1,5 uur wordt dat al snel 15 - 20 gig ofzo (heb ff geen zin om het uit te rekenen).
Link naar reactie
[quote=symen;317558]iemand nog ideeen? deze site heet toch computer idee:P\nik ben echt ten einde raad want ik heb het echt nodig[/quote]\nIk heb wel een idee ,maar ik denk dat je daar niet op zit te wachten.;) \nGewoon een echt video montage prg gaan gebruiken .Heb je ook veel meer mogelijkheden.
Link naar reactie
bedankt voor de reacties allemaal maar geen van de suggesties heeft me probleem opgelost. \r\nopslaan op deze computer deed ik al. vandaar die foutmelding. op dvd branden lukt wel gewoon. een ander programma gebruiken is mogelijk maar ik wil tv opnames die ik met WMC heb opgenomen opslaan en dat kan alleen met WMM.\r\n\r\nnogmaals dank en verder suggesties zijn altijd welkom natuurlijk.
Link naar reactie
[quote=symen;318022]bedankt voor de reacties allemaal maar geen van de suggesties heeft me probleem opgelost. \nopslaan op deze computer deed ik al. vandaar die foutmelding. .[/quote]\n\n.....maar als ik jouw plaatje zie in de eerste post, zie ik dat je kiest om te publiceren.... :confused:
Link naar reactie
ja zo heet dat in Vista, maar ik sla het echt op op deze computer hoor...\r\nik vind dit echt raar want laatst kon ik nog wel een filmpje op deze computer opslaan. kan ik iets uitgezet hebben waardoor er niet meer opgeslagen kan worden? voorals nog wil ik melden dat op dvd branden wel lukt. dus de foutmelding van windows klopt niet:S
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Toevallig zou ik gisteren ook voor \'t eerst in m\'n leven een paar clipjes samenvoegen en Ik zit hier met precies hetzelfde probleem, alleen crasht het programma er meteen ook maar bij.\r\nMet andere progammaatjes die ik probeer zit er geen geluid bij...Grrr!\r\nMoviemaker moet zoiets simpels toch gewoon kunnen doen?\r\nMoviemaker geeft aan dat er 28mb nodig is en dat er 4 gig vrij is. De bronbestanden staan er gewoon...\r\nOm gek van te worden.\r\n[IMG]http://i38.photobucket.com/albums/e110/overdrive45/mov.jpg[/IMG]
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
  • 11 maanden later...
Stom gedoe. Ik zit ook met dit probleem, alleen kan ik het ook niet op dvd branden. Ik ben niet echt een computerwonder, maar dit zou gewoon moeten lukken! Het is echt niet leuk, want ik moest het eigenlijk vandaag voor de jaarsluiting van school meenemen, maar het deed het dus niet. Nu willen ze het op de site van onze school zetten, maar dan moet het dus wel eerst lukken...\nHelp me alsjeblieft!\nMarinka
Link naar reactie
  • 1 maand later...
ook ik heb hetzelfde probleem als radiohooligan in bericht 10. \n\nIk vermoed dat het te maken heeft met de filmpjes die ik in WMM gezet heb. Ik heb filmpjes van mijn camera geimporteerd en het wordt in meerdere stukjes geknipt. Waarom is dit ?? \n\nAls WMM bedoelt dat de bestanden niet te vinden zijn op de originele locatie, is dat logisch als hij de gedeeltelijke filmpjes zoekt. Die staan nergens. Ik heb daarom de stukjes film \'gecombineerd\'. Maar ook dat werkt niet. \n\nIs er wellicht iemand die een oplossing heeft ??
Link naar reactie
Hier heb ik maar één succesvolle oplossing gevonden, al weet ik niet of dat voor alle bovenstaande problemen werkt natuurlijk:\n[url]http://www.windowsmoviemakers.net/Forums/ShowPost.aspx?PostID=7801[/url]\n\nGa naar Start - \"Uitvoeren...\" en type:\n[code]regsvr32 %windir%\\system32\\qdv.dll[/code]\nen druk Enter.\n\nAls antwoord zou een succesvolle registratie van de .DLL gemeld moeten worden, zoiets als:\n\"[I]DllRegisterSever succeeded in qdv.dll[/I]\".\n\nHerstart Windows Movie Maker.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Ik heb ook het probleem. Heb inmiddels bij uitvoeren de onderstaande uitgevoerd maar helaas, het helpt niet.\r\nIk heb overigens Vista. Het gekke is dat ik een eerdere film wel heb kunnen branden.\r\nHet lijkt wel als je een moederfilm 1 keer hebt gebruikt en daarna een 2e film ervan wil maken, dat het dan niet meer gepubliceerd kan worden.\r\nWie kan mij helpen. Ik begin de moed te verliezen.\r\n\r\n\r\nOK try this magic line on your Start -> Run dialog: \r\n\r\nregsvr32 %windir%\\system32\\qdv.dll \r\n\r\nwhen you press OK it should result in a message: \"DllRegisterSever succeeded in qdv.dll\". \r\n\r\nAfterwards restart WMM and try saving the file as DV AVI again.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Het is maar een frustrerend programma zeg, dat WMM...8o|\r\nGoed, ik heb dus alle onderstaande suggesties geprobeerd, maar het lost het probleem niet op.\r\nIk kan overigens ook niet branden op dvd - heb ik net geprobeerd, krijg dezelfde foutmelding. Alle linkjes kloppen (werk veel met Indesign dus ken het principe), er is genoeg geheugen, map is de goede map... what else? iemand nog een suggestie??\r\nIk ga uiteraard volgende keer een beter programma gebruiken, maar voor nu wil ik toch wel heel graag mijn videotje afronden. Het heeft me een goede week (avonden en weekend) gekost om het in elkaar te zetten, heb niet zoveel zin om dat nog eens te moeten doen :(\r\n\r\nheb XP en gebruik de WMM variant die standaard meegeleverd wordt. \r\n(bij mijn camcorder zat ook een programmaatje, maar die kon minder en was trager dan WMM. Zit nu te denken dat ik die toch beter wel had kunnen gebruiken. Zucht... )\r\n\r\nKortom: help wanted!! Wie maakt mn dag weer goed? :D
Link naar reactie
Gelezen (ik heb- of gebruik het niet) dat één corrupte clip het kan veroorzaken.\n\nHeb je geprobeerd om b.v. er even een nieuw project van te maken (als dat gaat... zonder je eerdere te mollen :cry: ) en dan een deel te saven (b.v. beginnend bij alleen de eerste clip), en daarna het andere deel. Gewoon om het bestand in tweeën te delen zodat een eventueel corrupt deel er af is ?\n\nZo\'n clip kan dus [I]misschien [/I]corrupt raken door een slechte (\"krakende\") verbinding met de camera of andere apparatuur. Is dat het geval, dan kunnen er makkelijk meerdere clips corrupt zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...