Ga naar inhoud

Het verkrijgen van rechtenvrije beelden


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk moet voor mijn school een videofilmpje maken voor een bedrijf. Dit bedrijf wil het commercieel als promotie materiaal gaan gebruiken. \r\nNu heb ik beelden van een snowboarder nodig. \r\nDie beelden heb ik wel gevonden, maar die zijn of niet rechtenvrij, of ontzettend duur.\r\n\r\nHeeft iemand diezelfde problemen of zijn er websites waar je voor een klein bedrag (€5,- tot €10,-) goede beelden vanaf kan halen?
Link naar reactie
even zomaar een heel vaag idee,\nmisschien is er wel een of ander forum met/van snowboarders.\n\nals je er hier om vraagt zijn er vast wel mensen die wel wat hebben (en willen delen)\nzullen vaak filmpjes met mobieltjes zijn, gok ik zo.\n\nedit: ik zou hier ff verder zoeken\n[url]http://snowboard.startpagina.nl/[/url]\n[url]http://www.boardersforum.com/site/portal.php[/url]
Link naar reactie
[quote=rajo;316617]Je zou ook naar snowworld kunnen gaan en daar zelf de beelden maken dan heb jij de rechten.\nGoedkoop zijn rechten nooit mensen steken een boel tijd en geld in een filmpje dat moet dan ook vergoed worden.[/quote]\n\nKijk daar maar mee uit, voor je het weet heb je dan weer problemen in verband met portretrecht. En misschien kan SnowWorld het wel een stuk minder waarderen dat jij daar met je camcorder gewoon commercieel materiaal staat te maken...
Link naar reactie
[quote=JohnL;316698]Kijk daar maar mee uit, voor je het weet heb je dan weer problemen in verband met portretrecht. En misschien kan SnowWorld het wel een stuk minder waarderen dat jij daar met je camcorder gewoon commercieel materiaal staat te maken...[/quote]\nhmm idd je moet het wel even vragen, al die rechten pffff:mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...