Ga naar inhoud

Foutmelding bij een .cue bestand


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo. Ik krijg een foutmelding als ik een .cue bestand met nero op cd wil zetten. Ik heb het al eens geopend met kladblok, maar ik zie er geen fout in zitten, misschien jullie wel. Dit staat er in kladblok:\r\n\r\nFILE \"Microsoft.Office.2007.Enterprise.NL.READNFO.FIXED-dUMb.bin\" BINARY\r\n..TRACK 01 MODE1/2352\r\n.....INDEX 01 00:00:00\r\n\r\nZonder die puntjes dan, maar spaties. En die spatie in FIXED hoor er niet tussen.\r\nWat is er fout aan? Gr. Lajos. P.S. Help me alstublieft!
Link naar reactie
lajos heb je er een bin bestandje bij die moet je branden dan en niet het cue bestandje.\r\nprobeer dat eens \r\nwant het volgende is namelijk het geval : Simpel gesteld is een BIN bestand niets anders als een ISO bestand en is een CUE file niets anders als een inhoudsopgave van het BIN bestand.\r\ngrtz mario
Link naar reactie
Ja ik heb er een bin bestandje bij, en die heb ik al eens veranderd naar .ISO, en toen had ik die op cd gezet, en toen kreeg ik het probleem dat hij niet automatisch afspeelde, en ook niks op de cd herkend. Ik denk dat dat komt doordat het .cue bestandje niet goed is. P.S. dat .bin bestandje branden werkt niet. Dan zecht hij: verkeerde bestandsindeling ofzo. Dus dat wil alvast niet:) :( ...
Link naar reactie
[QUOTE=Lajos;316343]Ja maar ik MOET er bij zetten wat er staat anders kunnen jullie niet zien wat de fout is, en ik wil het graag hebben! :mad: PS zulke reacties hoef ik niet te horen, zeg aub alleen als je het weet[/QUOTE]\r\n\r\nAls je het graag wilt hebben kun je naar de winkel gaan en daar zeggen \"ik wil office 2007 hebben\". Zij zullen je daar dan vertellen wat je moet doen :mrgreen: \r\nOverigens zijn de huisregels heel duidelijk over dit soort vragen, maar goed...\r\n\r\nAls je een bin/cue image op cd wilt branden (ik ga er voor het gemak even van uit dat de inhoud legaal is), dan moet je in je brandprogramma selecteren dat je een image naar cd wilt branden. Kies dus niet voor data-cd, want dan heb je alleen het image op cd staan.
Link naar reactie
[quote=Lajos;316343]Ja maar ik MOET er bij zetten wat er staat anders kunnen jullie niet zien wat de fout is, en ik wil het graag hebben! :mad: PS zulke reacties hoef ik niet te horen, zeg aub alleen als je het weet[/quote]\n \nEn zulke vragen hoef ik hier niet te zien. Je blijft lekker bezig he? Ik geloof dat dit niet voor het eerst is dat je op zoiets gewezen wordt.\nVoel jezelf maar gewaarschuwd bij deze, een volgende keer kun je een ban verwachten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...