Ga naar inhoud

beveilegingswaarschuwing


Aanbevolen berichten

Ik heb met mijn mobiel (een sony ericsson w300i) filmpjes gemaakt\r\n\r\nen met converter genaamd SUPER naar mpeg (II) geconvert\r\n\r\nmaar nu wou ik de geconverte versie versturen naar een vriend voor onze site\r\n\r\nmaar hij krijgt de melding iets van een beveilegings waarschuwing \r\n\r\nheeft iemand een idee hoe ik die kan omzeilen?\r\n\r\n*als het een foute vraag is zeg dan even verwijder ik hem*
Link naar reactie
Hoe verstuur je het dan en welk programma geeft de waarschuwing.\r\n\r\nAls het in het mail programma fout gaat moet hij zijn beveiliging wat meer open zetten. Wat ook wel eens werkt is de extensie van het bestand wijzigen naar iets onschuldigs bv .txt en dan kan hij het weer terug zetten naar mpeg.
Link naar reactie
als jij ze naar hem verstuurd en hij slaat de video op \r\nen daaarna speelt ie niet af , dan denk ik eerder aan een codec probleem \r\nelke normale extensie zal wmp niet weigeren.\r\nbij een codec probleem in wmp krijg je dit te zien\r\n[ATTACH]10792[/ATTACH]\r\n\r\n\r\ntenzij natuurlijk de virus software denkt (of gelijk heeft) dat er een virus in zit.
Link naar reactie
ik heb vandaag naar mezelf gestuurd en daar deed hij het gewoon dus ik denk dat ik maar eens een keer bij hem langs ga en even ga kijke wat het probleem is\r\n\r\nen ik denk niet dat het een virus is :P\r\n\r\nen codecs denk ik ook niet\r\n\r\nkheb normale standaard windows media speler\r\nen dan werkt hij
Link naar reactie
het afspelen heeft niks met de player te maken, enkel met de geinstaleerde codecs.\r\nals je de juiste codecs instaleerd spelen de meeste filmpjes op alle players\r\nals je geen codecs hebt speelt geen enkele player ook maar 1 filmpje af.\r\n\r\nje kan aan hem vragen om Gspot te downloaden \r\n[url]http://gspot.headbands.com/[/url]\r\nhiermee kan je zien welke codecs er op je pc staan en je kan een film inladen en zien of je wel of niet de juiste codecs hebt (zowel video als audio codecs)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...