Ga naar inhoud

Files van een CD afhalen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Neeee, ik bedoel: ik wil bestanden (zoals *.zip, *.rar, *.exe, *.mp3, *.wmv) van een cd halen, en NIET overzetten, zegmaar dat ze gewoon worden VERWIJDERD van de cd. Niet alles in een keer van de cd verwijderen, maar gewoon per bestand.;) :-P En het maakt niet uit of je het met nero doet, of een ander programma, of met windows......
Link naar reactie
Aha, op die manier :mrgreen:\r\n\r\nOm te beginnen is een multisessie cd een vereiste. Van reeds \'afgesloten\' cd\'s kun je niks meer verwijderen. Laad de multisessie cd in Nero in, en alle bestanden die er reeds op staan zullen in de lijst verschijnen. \r\nVervolgens is het (als ik het goed heb) een kwestie van de delete-knop. Als dat niks uithaalt, klik dan eens met de rechtermuisknop op een bestand en zie of er iets bij zit om \'m weg te halen.
Link naar reactie
Een herschrijfbare CD waarop je meerdere keren iets op weg kunt schrijven, maar de eerdere sessie zijn normaliter niet meer te lezen (kan wel, maar dan moet je trucs uithalen.). Beetje vergelijkbaar zeg maar met een videoband. (maar die technologie is waarschijnlijk voor jouw tijd...;))\nLajos, bij hele simpele vragen kun je ook google gebruiken.... Leer je zelf ook veel van...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...