Ga naar inhoud

platinum 16 speed brand nog maar op 4 speed


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik zit met een probleem ik heb altijd platinum 16 X dvd\'s die brand ik op 8 speed nooit problemen mee gehad tot nu.\r\nvorige week kreeg ik 300 platinum 16x binnen van een leverancier uit belgie en deze kan ik alleen maar met 4 speed branden ik dacht vreemd en bestelde er 300 bij een andere leverancier hier in nederland maar ook hetzelfde.\r\nik heb een nec nd 3520 in deze pc zitten in mijn andere pc zit ook zo een nec maar ook deze brand alleen nog maar op 4 speed deze schijfjes.\r\nheb al vanalles geprobeerd nero 7 eraf andere nero erop,andere firmware in een van de branders maar helpt ook niet.\r\nwie weet waar dit aan kan liggen ???\r\ngreets mario
Link naar reactie
ik heb het zelfde probleem met een philips brander\r\nheb hier over contackt gehad met philips en die vertelde mij dat het aan de media lag\r\nklopt ook wel omdat ik met de nieuwe tdk geen probleemen heb ook met philips dvd geen problemen met 16 speed\r\nsony wil nog wel eens problemen geven met de brand snelheid \r\nplantium brand die bij mijn maar op 3,99 speed\r\ngewoon tdk bestellen bij [URL=\"http://www.bigdennis.com\"]bigdennis.com[/URL]\r\nkosten daar 10 euro voor 25 stuks de nieuwe versies\r\nvoor mijn geen plantium of de nieuw fuji geeft ook problemen\r\ndenk dat het komt omdat de brander het brand proces steeds kontroleerd \r\nben eigenlijk wel benieuwd of de plextor er wel goed mee omgaat \r\nGroetjes Richardvb33
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Nou mario,\r\n\r\nHoe is de brand kwaliteit van Plextor 800 A...? Ik weet niet als Platinum wel heel goeie DVD\'s zijn laaste tijden hoor dat er steeds na een paar jaren de data of films en muziek verloren gaan. Ik gebruik meestal A-merken sterkere merken. Laat mij het weten welke DVD\'s je brand of gezegt CD\'s.\r\n\r\nMisschien je hier een verslag kunt zetten hier op het forum of bij kieskeurig.\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\nkampers
Link naar reactie
[quote=mario112;316354]nou mensen ik heb vandaag de plextor erin gezet en ja hoor dezelfde dvdtjes kan ik tot en met 16 speed branden.\ndus het probleem is nu opgelost\ngroetjes mario[/quote]\n \nIs het prbleem echt opgelost ?? Je zit nu wel met 600 dvd\'s die niet snel genoeg willen branden.;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...