Ga naar inhoud

+ dvd lezen in een - brander


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal\r\nIk wil weten of het mogelijk is dat je een + dvd ook in een - dvd brander kan lezen.\r\nDus niet branden maar lezen.\r\nAls ik bijv op lokatie ben en iemand bied mij een + dvd aan kan ik die dan afspelen in mijn Acer TravelMate 2493WLMi die ik wil gaan aanschaffen.\r\nIn de specificaties van Acer staat namelijk dat er een Super Multi DVD-RW DL in zit.\r\nAls iemand daar een antwoord op weet ben ik je/jullie zeer erkentelijk.\r\nJe/jullie mogen mij het antwoord sturen naar [email]nico.s@casema.nl[/email]
Link naar reactie
eerste tip , zet je email adres niet zomaar neer \r\nspammers zullen je adres vinden en je krijg fijn heel veel extra mail (maar dan niet de leuke soort)\r\n\r\nis die 2493 al wat ouder? nou ja maakt niet uit.\r\nin nero zit een \"nero info tool\" deze kan je precies vertellen wat je brander allemaal kan.\r\nvolgens mij werken de meeste branders al een aardig tijdje op zowel + als -.\r\n\r\nanders moet je achterhalen wat het type brander is en ff kijken op de site van de fabrikant.
Link naar reactie
Als een zelfgebrande dvd is \'afgesloten\' (finalized) is er geen verschil meer tussen + en -. Je kunt een +dvd dan prima in een -brander afspelen.\r\n\r\nEdoch, als je van plan bent nieuwe hardware (laptop) aan te schaffen, kies dan NOOIT voor een -brander. Altijd + of +/-. De -dvd-schijfjes zijn namelijk een stuk duurder dan de +tegenhanger. Ga eens na of er niet stiekem toch een +/-brander in zit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...