Ga naar inhoud

Cd's branden


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nSinds mijn computerzaak Nero eraf heeft gegooid, kan ik niet goed meer cd\'s branden. Via de programma\'s van Windows of Windows media player kan ik niet zien hoeveel MB\'s er heb om op de cd te zetten. Als ik via POWER DVD of via WINDOWS MEDIA PLAYER filmpjes wil bekijken dan gaat dat niet, terwijl dat eerder wel ging. Wie kan mij helpen met dit probleem. De computerzaak die Nero eraf heeft gegooid bestaat inmiddels niet meer.\r\n\r\nGroetjes Dolphin1979*-)\r\n\r\nP.S.: alvast heel erg bedankt
Link naar reactie
Dat was ook het eerste wat ik dacht Animal, maar\n\n[quote]De computerzaak die Nero eraf heeft gegooid bestaat inmiddels niet meer[/quote]Kan van alles zijn natuurlijk. Misschien niet de juiste drivers voor de brander, of codecs die ontbreken.\nZelf zou ik beginnen met het installeren van het KLite-codecpack:\n[URL]http://home.hccnet.nl/h.edskes/codecpack.htm[/URL]\n\n\n\nMisschien is het ook nog van belang om te weten waarom je de PC naar de computerzaak had gebracht (iets defect?)
Link naar reactie
Dat was ook het eerste wat ik dacht Animal, maar\n\n[QUOTE]De computerzaak die Nero eraf heeft gegooid bestaat inmiddels niet meer[/QUOTE]\n\nKan van alles zijn natuurlijk. Misschien niet de juiste drivers voor de brander, of codecs die ontbreken.\nZelf zou ik beginnen met het installeren van het KLite-codecpack:\n[url]http://home.hccnet.nl/h.edskes/codecpack.htm[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...