Ga naar inhoud

brander


Aanbevolen berichten

ik heb onlangs een nieuwe dvd brander gekocht, en deze kan branden met een snelheid van 18X\r\nde dvd\'s die ik gebruik zijn maar voor 16X\r\nwat overigens niet zo erg is.\r\n\r\nmaar nero heeft maar 1 aangegeven dat ik op 18X kon branden maar dat de dvd niet meer dan 16X kon.\r\ndus ik brand de dvd op 16X.\r\nwil vervolgens de volgende branden is het maximum snelheid van mijn brander nog maar 8X.\r\n\r\nterwijl windows zelf wel gewoon op 16X blijft branden en dus de dvd ook veel sneller klaar is.\r\n\r\nhoe kan ik dit probleem oplossen (dat nero weer normaal op 18X of desnoods 16X brand)??
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;312804]er zijn vermoedelijk nog geen 18 x schijfjes\r\nen de brandsnelheid is afhankelijk van veel factoren,\r\n\r\nbeter is de snelheid laten kiezen door je brandprogramma, dan heb je ook geen uitval dvd,s[/QUOTE]\r\n\r\nok, maar het is toch raar dat je een snele brander koopt die vervolgens even snel brand als je oude brander...\r\n\r\naan mijn computer kan het niet liggen, dat is een computer die meer dan capable is om de dvd\'s te branden.\r\n\r\nen met de zelfde brander en dezelfde nero brand ik dvd\'s in een (veel) tragere computer wel met 16X dus ik wil wel weten wat hier aan de hand is.\r\n\r\nmisschien dat u de mogelijke factoren kunt noemen, zodat ik deze kan uitsluiten of oplossen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...