Ga naar inhoud

Probleem: meerdere bestanden op 1 dvd.


Aanbevolen berichten

Beste forummensen,\r\n\r\nIk heb een probleem, en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.\r\n\r\nIk heb een aantal videobestanden die ik op 1 dvdtje wil hebben. Bij elkaar is het ongeveer 4 a 5 uur. \r\nHet waren allemaal grote dvd bestanden en nu heb ik er allemaal divx bestanden van gemaakt. In het totaal is het maar 3.5 gb.\r\n\r\nNu heb ik met :\r\n Movie Dvd maker\r\n Dvd creator\r\n TMPGenc Dvd author 3 \r\n\r\neen dvdtje met menu proberen te maken. maar nadat ik er 1 bestand ingevoegd heb, zit die dvd al vol, terwijl het toch echt maar 1 gb is. \r\n\r\nKan iemand mij zeggen hoe ik een dvdtje kan maken met die paar divx bestanden.\r\n\r\nBedankt!!!
Link naar reactie
Movie Dvd maker\r\nDvd creator\r\nTMPGenc Dvd author 3 \r\n\r\nzijn alle drie progjes om dvd\'s te maken\r\ndus als jij hier een avi in gooit zal het programma hier omrekenen hoeveel ruimte het als dvd in neemt.\r\ndus dan zit een dvd5 al snel vol.\r\nals je door zou gaan zal je ook zien dat het progje de avi om zal zetten naar dvd.\r\n\r\nje kan in ieder geval de avi\'s branden als data, als je dvd speler deze avi\'s speelt dan krijg je vanzelf de keuze uit welk filmpje.\r\nprobeer eens wat met een dvd-rw.\r\n\r\nof je ook een dvd met menu kan maken en er dan avi\'s in zetten weet ik niet
Link naar reactie
Heb een paar jr geleden ooit es met DIKO (freeware) : [url]http://www.weethet.nl/dutch/video_diko_avi2dvd.php[/url] 3 en max. 5 speelfilms (DivX à 700MB) op 1 DVD gezet van 4.7GB.\r\nIn het begin om \'t es een keer gedaan te hebben, \'t lukte wel op de 2 manieren nl. met de gratis Freeëncoder en ook met de niet gratis CCE encoder in meerdere stappen.\r\nDuurde wel lang eer dat \'t klaar is met \'t omzetten in DVD-formaat..., had ook met het gratis DIKO-menu progje een menu apart aan moeten maken zodat ie em ook meepakt.\r\nHeb DIKO alleen maar laten omzetten..., het branden deed ik liever apart met Nero alhoewel je DIKO ook kan laten branden na het omzetten (maar dat vertrouwde ik nog niet zo... vandaar met Nero).\r\nWil je ermee a/d slag moet je het wel eerst heel goed lezen en dan stap voor stap de procedure doorlopen. Zorg dat je alles al wel klaar hebt (de avi\'s met eventuele ondertiteling , menu met afbeelding van de films etc.).\r\nHet mooiste resultaat krijg je wel met CCE die ook automatisch in meerdere stappen encodeert.\r\n\r\nZelf ben ik er maar mee opgehouden omdat \'t teveel tijd kost (liet em wel in de nacht encoderen) omdat ik nu een DivX / Xvid film in 30 à 40 min. omgezet en gebrand heb op 1 dvd en omdat een lege 4.7GB dvdschijf ook helemaal niet duur meer is als eerder.\r\n\r\nGrtz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...