Ga naar inhoud

probleem videoplayer studio 9


Aanbevolen berichten

ls,\r\n\r\nHeb een HDD handycam van sony aangeschaft welke op mpeg-2 formaat opneemt. Ik kan deze echter niet afspelen op de player van studio 9 waardoor bewerken erg lastig wordt. Dit probleem nooit gehad met mijn vorige DV camcorder. Heeft iemand enig idee hoe dit is te verhelpen?.\r\n\r\nps ik heb directX reeds geinstalleerd\r\nWellicht heeft het een relatie met mijn videokaart 64MB GE force4 MX420 8xAGP\r\n\r\nAlvast bedankt\r\n\r\nGroeten M
Link naar reactie
Heb je bij je vorige camcorder gebruik gemaakt van exact dezelfde versie van studio 9?\r\n\r\nZo ja, kijk eens of laatste updates van studio iets willen oplossen of zet de film met behulp van studio over naar de pc in plaats van met een ander programma.\r\n\r\nAls je voorheen niet van studio gebruikt hebt gemaakt zou het eens goed aan je grafische kaart kunnen liggen. Ik kreeg met mijn grafische kaart namelijk geen beeld toen ik studio 10 installeerde. Terug naar studio 9 en het probleem is opgelost. Als je nog niet intensief gebruikt hebt gemaakt van de geavanceerde functies van studio 9, is terug naar studio 8 misschien ook nog een optie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...