Ga naar inhoud

Verschil tussen brander en ReWriter?!


Aanbevolen berichten

Ik heb gehoort dat er een verschil zit tussen een brander en een Rewriter.\r\nKlopt dat?\r\nEn zo ja wat is het verschil tussen die twee??\r\nMijn vriendje heeft namelijk een DVD brander op zijn pc zitten en ik heb een externe Dvd Rewriter op mijn Laptop zitten..\r\nHet problem bij mij is dat ik 5uurs nodig heb om een dvd te branden en bij mijn vriend duurt het maar een half uurtje.\r\nEn hoe kan ik het veranderen dat het bij mij niet meer so lang duurt??\r\n\r\nAlvast bedankt,,,\r\n\r\nRiccy
Link naar reactie
hey dutch online bedankt voor je snelle reactie,,,\r\n\r\nik heb wel een laptop maar mijn brander zit niet in de laptop. Hij is via de usb port angesloten het is een externe en kan tot 48x keer branden. Kan het ook an de usb poort liegen ??\r\nEn het enige verschil tussen de laptop en de pc ist de ram en het system..ik heb win xp home met 512mb ram en een pentium 3 en mijn viend heeft win xp prof en ik geloof 1 gb ram en het is volgens mij ook een pentium 3,,,,\r\n\r\nIk had die brander gekocht omdat hij zo snel was. hij braand wel goed maar 5 uur duurt mij een beetje te lang voor en dvd en als ik gewoon een cd braand dan is hij so door,,,\r\n \r\nMijn vriend zegt dat het aan liegt omdat ik een rewriter heb en hij een gewone brander maar dat blijkt dus helemaal geen verschil te maken,,,\r\n\r\nRiccy
Link naar reactie
Qua naam maakt het helemaal geen verschil, een dvd brander of een dvd rewriter is het zelfde..\r\n\r\nDit is puur alleen een andere benaming.. verder niets.\r\n\r\nMet die 5u, zelfs als het een 2.4x dvd brander was zou hij vele malen sneller zijn dan 5u..\r\n\r\nHet zou kunnen dat je laptop alleen usb 1.1 ondersteund, dat is wel tergend langzaam om dan 4,7gb te gaan kopieren.. Maar ook dan lijkt me 5u nog al lang..Durf niet te zeggen waar het aan ligt.\r\n\r\nWelk programma brand je mee?
Link naar reactie
Wat brand je op dvd.\nAls dat een avi (divx) file is ,dan is het helemaal niet zo vreemd dat het lang duurt ,want zo\'n file moet eerst omgezet worden naar dvd-video bestanden ,voordat het eigenlijke brand proces begint.\nJe vriendje heeft er blijkbaar helemaal geen verstand van.\nMeer als tien jaar geleden waren er inderdaat branders die alleen maar R of RW konden branden ,maar toen bestonden er nog geen dvd branders. (zelfs geen dvd\'s)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...