Ga naar inhoud

afspelen CD/DVD


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik het een Samsung SH-S182D CD/DVD speler in mijn systeem. Nu probeer ik voor het eerst een CD af te spelen maar ik kan de CD op geen enkele manier benaderen. Niet via verkenner en ook niet via Windows Media Player. Wanneer ik de CD in de CD/DVD speler stop, gaat het groene lampje wel eventje knipperen om daarna weer te doven. Ra ra, wat is hier aan de hand?\r\nMijn systeem is pas een maand oud en er zit Vista Home Premium op
Link naar reactie
Staat dat CD/DVD-apparaat toevallig op een USB-aansluiting en heb je wel eens USB-aansluitingen voor verschillende apparaten gebruikt of onderling omgewisseld?\n\nTegen afspraken in, kunnen tamelijk veel computers daar niet tegen en daarom laat ik USB-apparaten \"eeuwig\" op de aansluiting waarop ze voor het eerst zijn aangeprikt.
Link naar reactie
Niets van dit alles. Het lijkt alsof mijn PC denkt dat ik een floppydrive heb (A-schijf) terwijl ik deze niet heb. Ik heb gehoord dat je via systeembeheer hardware kan verwijderen en daarna je PC opnieuw opstarten en dan zou hij de juiste hardware moeten gaan herkennen. Maar hoe verwijder ik hardware en welke hardware moet ik verwijderen?\r\nOok schijnt een oplossing te kunnen zijn om de BIOS te raadplegen en aan te passen. Maar hoe doe ik dat?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...