Ga naar inhoud

Msn


Anoniem2

Aanbevolen berichten

PAS OP, ik vertrouw die site niet; zag er al eens eerder een met ongeveer zulk verhaal.\r\n\r\nDeze hier lijkt nog \"netjes\" want .... vraagt niet je MSN-wachtwoord zoals ik bij een andere meemaakte .... !!!\r\n\r\nEven getest, door mijn eigen MSN-adres in te tikken (en dus niemand anders last te kunnen bezorgen). Antwoord: is off line ... !\r\n\r\nIk denk dat iedereen ditzelfde antwoord krijgt maar dat het ding de ingetikte adressen gebruikt om succesvol te vullen met SPAM.\r\n\r\nJa, ik weet dat ik wantrouwig van aard ben.
Link naar reactie
Nog even op Net rondgekeken, maar geen echt slechte berichten gevonden over dit beestje (hoewel het altijd raden blijft WAARDOOR sommige mensen meer spam ontvangen dan anderen).\r\n\r\nHet progje schijnt SOMS wel te werken, afhankelijk van hoe zichtbaar iemand zichzelf ingesteld heeft.\r\n\r\n[url]http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=413939&pid=586987348&st=0&#entry586987348[/url]
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...