Ga naar inhoud

na branden automatisch terugspoelen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\nIk heb een film omgezet van avi naar dvd bestanden met behulp van winavi.\r\nDaarna heb ik de bestanden die zijn omgezet op dvd gebrand met clonedvd2.\r\nNa het branden ben ik de film gaan kijken maar om de 20 min ofsow spoelt de dvd automatisch terug naar een andere hoofdstuk.\r\nweten julluie mss waar dit aan kan liggen?\r\n\r\nEn nog een vraagje tussendoor:\r\nNa het branden wil i kde film ook kunnen bekijken op me pc maar me dvd schrijf kan de dvd niet lezen hij zegt dat die leeg is terwijl de dvd wel te lezen valt op een dvd-speler.\r\n\r\nGrt
Link naar reactie
heel moeilijk te zeggen zo, maar ik ga wat proberen.\r\n\r\nin een dvd zitten allerlei opdrachten (voor de speler)\r\n\"ga naar dit punt (tijd/hoofdstuk/menu/etc)\"\r\n\"speel nu dit beeld...\"\r\n\"voeg nu dat geluids spoor toe\"\r\n\r\ndeze opdrachten moeten er in staan om door een dvd te kunnen navigeren\r\n(taal, subs, dolby, 2 kanalen of 7.1, hoofdstukken etc etc.)\r\neen avi heeft deze structuur niet, je kan \'m dus alleen maar afspelen.\r\n\r\nals jou dvd terug spoelt naar een bepaalt punt, staat dat er waarschijnlijk als opdracht.\r\nof de dvd is vuil en/of beschadigd.\r\n\r\nbrand de zelfde dvd nog eens, speel de dvd files (niet gebrand dus) eens op je pc.\r\nals dit allebij weer fout gaat dan zit er dus een fout in de dvd stuctuur.\r\nen dat betekend dat je de avi opnieuw naar dvd om moet zetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...