Ga naar inhoud

WinAVI hangt?!


Aanbevolen berichten

Hey allemaal\r\n\r\nIk heb een avi-bestand met bijhorend ondertiteling-bestand in 1 en dezelfde map op mijn pc staan. Ik zou nu graag de avi omzetten naar DVD zodat ik de film kan branden en afspelen op mijn DVD-speler. Voor het omzetten van de avi naar DVD gebruik ik het programma WinAVI Video Converter.\r\nMijn probleem is het volgende: na een vijftal minuten vordert het converteerproces niet meer. De rate of progress-balk blijft hangen op 12% en ook de FPS die 50 bedraagt, verandert niet meer. Iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit probleem eventueel kan oplossen?\r\n\r\nAlvast heel erg bedankt!\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\nMartijn.
Link naar reactie
Ik heb het nog eens opnieuw geprobeerd en na een kwartier op 12% te hebben gestaan, is het converteerproces plots verdergegaan, met succes.\r\nIk heb de avi-video nu in DVD formaat op mijn computer staan. Ik zit nu echter met het volgende probleem (zie screenshot hieronder)\r\n\r\n[img]http://img266.imageshack.us/img266/2720/screenis1.png[/img]\r\n\r\nDit is dus een screenshot van de film. Als je heel goed kijkt herken je Jim Carey misschien zelfs wel... Uhmm dit is volgens mij niet de bedoeling van het maken van een dvd, toch? Iemand enig idee hoe het kan dat ik zo\'n resultaat krijg?\r\n\r\nHopeloze groetjes,\r\n\r\nMartijn
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...