Ga naar inhoud

dvd's omzetten naar mp4


Aanbevolen berichten

beste mensen\r\n\r\nik heb een appletv besteld en ik zou graag al mijn dvd\'s willen kopieren naar de appletv alleen ze moeten wel in mp4 anders leest itunes ze niet \r\n\r\nweet iemand een goede gratis tool?\r\n\r\nps: beetje offtropic maar heeft iemand hier al een appletv want die van mij staat nog in besteling\r\n\r\ngr \r\n\r\nalvast bedankt voor de moeite\r\n\r\nappie
Link naar reactie
[B]Mike\'s Hands on Report: Step By Step How To Rip DVDs for AppleTV with MediaFork[/B]\r\n\r\n[B]Open-source[/B] :D\r\n[url]http://appletvhacker.blogspot.com/2007/03/mikes-hands-on-report-step-by-step-how.html[/url]\r\n\r\nTrouwens, het lijkt erop dat je even te vroeg bent met je aankoop ...\r\n\r\n[quote=\"MacRobert\"]Apple TV 2.0 op komst?\r\n\r\nAuteur: MacRobert - Datum: 17-04-2007 - Bron: Arstechnica\r\n\r\nIn een onlangs vrijgekomen patent lijkt Apple te werken aan een multimedia hub, waar verschillende externe modules (zoals DVD, iPod, etc) aan gekoppeld kunnen worden. De modules kunnen worden bediend door centrale bediening in de hub zelf.\r\n\r\n\r\nKlik voor groter formaat\r\n\r\nHet patent beschrijft dat de verschillende componenten niet met elkaar in direct contact staan en dat de media hub het verkeer tussen deze componenten regelt. Ook kunnen op de hub randapparatuur, zoals toetsenbord en muis, evenals afstandsbedieningen worden aangesloten.\r\n\r\nAlles lijkt er dus op dat Apple werkt aan een nieuwe Apple TV, of een verbetering van de bestaande. Tevens wordt verwacht dat Apple’s iPhone als afstandsbediening zal kunnen fungeren voor deze Apple TV.\r\n\r\nDe vraag die rest of externe partijen ook de mogelijkheid krijgen om hun apparaten te kunnen koppelen aan deze media hub. Het koppelen van Elgato’s EyeTV aan een Apple TV zou voor velen de drempel kunnen verlagen om de overstap naar de digitale media te wagen.[/quote]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...