Ga naar inhoud

Probleem microfoon


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nSinds ik de nieuwe pc heb doet zich een raar probleem voor.\r\nAls ik geluid afspeel neemt de microfoon dat op, ook terwijl er geen boxen zijn aangeloten.\r\nAls ik dus met de geluidsrecorder opneem terwijl media player een liedje afspeelt (zonder dat er boxen zijn aangesloten!! ) hoor ik als ik het bestand af speel het liedje luid en duidelijk (en niet heel stil en krakend op de achtergrond). Naast het liedje hoor ik ook mijn eigen stem (logisch, maar ik denk zet het er maar even bij).\r\nIk heb van alles geprobeerd ik heb de driver van de geluidskaart geupdate en het met een andere microfoon geprobeerd, maar het ligt toch echt aan de pc.\r\nWie kan mij helpen??\r\n\r\nMVG, lars
Link naar reactie
Ik persoonlijk ken er niet veel van, maar het is idd met de volume regeling.\r\n\r\nIk heb een ander probleem. Als je nu die karaoke probeert dat gaat wel. Maar als je je stem laat afspelen + karaoke, dan komt je stem trager dan de muziek.\r\n\r\nWeet iemand hoe je die gelijk laat spelen?\r\n\r\nbedankt\r\nxxx
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...