Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2007 Delen Geplaatst: 11 april 2007 Hallo,\r\n\r\nSinds ik de nieuwe pc heb doet zich een raar probleem voor.\r\nAls ik geluid afspeel neemt de microfoon dat op, ook terwijl er geen boxen zijn aangeloten.\r\nAls ik dus met de geluidsrecorder opneem terwijl media player een liedje afspeelt (zonder dat er boxen zijn aangesloten!! ) hoor ik als ik het bestand af speel het liedje luid en duidelijk (en niet heel stil en krakend op de achtergrond). Naast het liedje hoor ik ook mijn eigen stem (logisch, maar ik denk zet het er maar even bij).\r\nIk heb van alles geprobeerd ik heb de driver van de geluidskaart geupdate en het met een andere microfoon geprobeerd, maar het ligt toch echt aan de pc.\r\nWie kan mij helpen??\r\n\r\nMVG, lars Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2007 Volumeregelaar in werkbalk, extra dubbelklik, mengpaneel open, microfoon dempen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 [QUOTE=willem1940;308260]Volumeregelaar in werkbalk, extra dubbelklik, mengpaneel open, microfoon dempen.[/QUOTE]\r\nDat is juist het gekke, ik heb daar geen optie mic of microfoon..bij eigenschappen kan ik het ook niet instellen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 Ik persoonlijk ken er niet veel van, maar het is idd met de volume regeling.\r\n\r\nIk heb een ander probleem. Als je nu die karaoke probeert dat gaat wel. Maar als je je stem laat afspelen + karaoke, dan komt je stem trager dan de muziek.\r\n\r\nWeet iemand hoe je die gelijk laat spelen?\r\n\r\nbedankt\r\nxxx Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 @dutch-online, ik zei dat je het bij eigenschappen links bovenin niet kan instellen..\n@Allyssa, maak daar ff zelf een topic voor aan aub. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen