Ga naar inhoud

Windows Media Player probleem...


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen! Ben ik weer, en weer met een probleem :neutral: Ik wil Video bekijken, maar dat doet het niet, terwijl audio wel gewoon werkt\r\n\r\nDitmaal met WMP. Ik kan het wel gaan uitleggen, maar ik d8, let the pics do the talking... \r\n\r\nAllereerst de foutmelding:\r\n[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img223.imageshack.us/img223/4479/wmp1sw2.png[/IMG][/URL]\r\n\r\nDan de foutcode:\r\n[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img223.imageshack.us/img223/1705/wmp2py5.png[/IMG][/URL]\r\n\r\nUiteraard heb ik daarna wat op internet rondgezocht, en wat van de oplossingen geprobeerd, maar veel zijn onvolledig, niet op te volgen of ze werken zelfs niet... :confused: \r\n\r\nNu hoop ik dat de wel edele allesweters van het Computer Idee een oplossing vinden ;)
Link naar reactie
Ik kan het niet via die link downlaoden omdat onze windows is helaas niet origineel is...\r\n\r\nMaar ik heb dat al eens geprobeerd ja, is het trouwens niet makkelijker om eens die foutcode die ik heb gemeld eens na te kijken? want je geeft me allemaal tips die ik zelf ook al bedacht had... (niet dat het niet gewaardeert word uiteraard)
Link naar reactie
Nee dat klopt niet, ik had de site gewoon al open staan omdat ik bezig was met de topic aan te maken. Het was gewoon een filmtrailer die bij ons op de harde schijf staat, en die ik eerst wel gewoon kon afdraaien. Maar toen wou ik hem aan iemand laten zien en kreeg ik de fout beschreven in de bijgeposte plaatjes...
Link naar reactie
  • 2 weken later...
WMP kan niet [b]alles[/b] afspelen; ik installeer altijd meerdere mediaplayers met (meestal voorhanden) optie \"light\" en om er zeker van te zijn dat ze WMP niet verdringen, daarna WMP opnieuw eroverheen zodat-ie \"baas\" blijft.\r\nMaar let goed op de \"light\" optie of hoe dan ook omschreven want vooral een speler als RealPlayer is verdraaid agressief en geef je die teveel ruimte dan kan het zijn dat sommige bestanden door niet één player meer kunnen worden gepakt.\r\n\r\nDe schaarse bestanden die WMP niet aankan worden dan automatisch overgenomen door een van de andere mediaplayers (RealPlayer; Quicktime; Winamp .... ).\r\n\r\nDie VLC-player had ik ook eens aan boord, maar dat nooit weer; misschien gaat het onder XP beter, maar in W98 maakte-ie alle andere mediaplayers kapot om zelf maar baas te kunnen spelen dus ik moest hem wegslopen en de andere players opnieuw installeren.
Link naar reactie
[QUOTE=Foo Fighter;311380]Het is inderdaad met die Players een rommeltje,want van de week zet ik de nieuwste\r\nvan Bryan Ferry in de afspeellijst om af en toe eens een deuntje te horen.\r\nNota Bene zelf gekocht in de winkel,en wat staat er? Gekochte muziek bij MSN.\r\nDaar ik alle players al uitgeprobeerd heb,en alle even opdringerig vind heb ik een vraag \r\nen misschien de oplossing voor Kane.\r\nIs de GOM Player te overwegen? Deze en nog een andere in Opera blijven dan over,\r\nMaar laat ik daar de naam van kwijt zijn.[/QUOTE]\r\nDe meeste van die dingen roep je tamelijk tot de orde als je over alles heen en zonder verdere wijzigingen, Windows Media Player opnieuw installeert.
Link naar reactie
Maar ik had ookal gemeld, dat ie het eerst wel deed, en nu niet meer. Ook al staat precies dezelfde mediaplayer als eerst erop.\r\n\r\nEn ik had ookal gemeld (staat in de originele post, ga maar eens kijken ja :) ) welke foutmelding ik kreeg, namelijk dat een bepaald programma een error heeft, en dat die dat doorgeeft aan de WMP. staat allemaal in de uitleg, en is op te maken uit de bijgeposte screenshots.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...