Ga naar inhoud

Windows mobile installeren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Weet niet echt of het op dit forum thuis hoort maar ik vraag het toch maar even. Ik heb een MDA Vario maar nu is de windows die daar opstaat niet helemaal lekker meer. Krijg foutmeldingen en daar door valt hij wel eens uit.\r\n\r\nNu is mijn vraag is hier wat aan te doen? kan er b.v opnieuw een windows mobile op geinstalleerd worden, of is het gewoon einde telefoon en word het een nieuwe kopen. \r\n\r\nAlle hulp is erg welkom want ik kom er niet meer uit.
Link naar reactie
Je kunt een hard reset uitvoeren, hierdoor wordt windows als het ware \"opnieuw geinstalleerd\", hou er rekening mee dat je wel alles kwijt bent, behalve wat er op je geheugenkaart staat.\r\n\r\nDoe dit als volgt: \r\nComm.Mngr - Voice Dialing (bovenste toets aan de linker- en rechterzijkant) en softreset tegelijk indrukken... Daarna méteen de groene knop ingedrukt houden.
Link naar reactie
ok ga ik dit binnen kort even uitproberen. Dat ik alles kwijt ben maar niets uit want hij moest toch helemaal leeg gemaakt worden want me telefoon gaat naar me vriendin. Ben ik dan die fout meldingen ook waarschijlijk kwijt?\r\n\r\nMaar met die hard reset ben je alles kwijt maar hoe zit het dan met windows hoe ga ik die erop krijgen? \r\n\r\nSorry dat ik zoveel vraag maar met het instaleren van zo\'n telefoontje ben ik een complete ei.
Link naar reactie
Windows zit als het ware in je telefoon gebakken, deze krijg je er niet uit en kun je ook niet wijzigen of zien. het enige wat er nu gebeurt is dat windows \"hersteld\" wordt, alles wordt verwijderd en er wordt een soort van \"kopie\" teruggezet naar het geheugen van je telefoon.\r\n\r\n\r\nNa de hard reset ziet je telefoon er net zo uit als dat hij voor de eerste keer aangezet werdt (dus waarschijnlijk bij de anakoop).\r\n\r\nJe doet gewoon dit: Comm.Mngr - Voice Dialing (bovenste toets aan de linker- en rechterzijkant) en softreset tegelijk indrukken... Daarna méteen de groene knop ingedrukt houden.\r\nen dan is alles weer goed, (als het een software probleem was) \r\nWindows wordt automatisch weer teruggezet..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...