Ga naar inhoud

geen toegang


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb voordat mijn harde schijf de geest gaf met Nero een data dvd gebrand van \"mijn documenten\" er staan foto\'s op en ook Word bestanden en een paar gedownloade programma\'s.\r\nAls ik ze nu probeer te openen lukt dat niet. Ik heb ook al met isobuster geprobeerd maar ik krijg gewoon geen toegang.\r\nWeet iemand raad.\r\ngr.Ivy
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote=Ivy2004;309096] ik dacht dat iedereen zo behulpzaam was. \ngr Ivy[/quote]\n\nIk weet niet hoe oud je bent, maar je hebt al goed geleerd om iemand te manipuleren en een schuldgevoel aan te praten...\nKennelijk komt het niet bij je op, dat de mogelijkheden wel heel erg dun worden, als je zelfs Isobuster al hebt geprobeerd.\n\nKrijg je een foutmelding?; zoja welke?
Link naar reactie
Alles kopieren naar een [B]aparte map[/B] op je harde schijf.\n \nLet er dus goed op dat je niet je huidige \"Mijn Documenten\" gaat overschrijven !!!\n \nDaarna je systeem opnieuw opstarten in veilige modus en inloggen als Administrator.\nDaarna kun je rechtsklikken op de mappen en de toegangsrechten aanpassen.\n\nAls je dat goed doet kun je overal weer bij.\n \n \nTenzij de DVD gewoon fout gebrand is.... dan wordt het wat lastiger.\nMaar ik vermoed dat het nu om rechten gaat die aangepast moeten worden.
Link naar reactie
[QUOTE=Ivy2004;309096]ik vind het heel jammer dat er niemand gereageerd heeft, ik dacht dat iedereen zo behulpzaam was. Is er dan niemand die hier een oplossing voor heeft?\r\ngr Ivy[/QUOTE]\r\n\r\nhet kan ook zijn dat we nog bezig zijn met het zoeken naar oplossingen\r\n\r\nof dat je onderaan de nieuwe berichten staat\r\n\r\nwe kunnen niet iedereen in 1 dag helpen jammer genoeg
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;309154]Ik weet niet hoe oud je bent, maar je hebt al goed geleerd om iemand te manipuleren en een schuldgevoel aan te praten...\r\nKennelijk komt het niet bij je op, dat de mogelijkheden wel heel erg dun worden, als je zelfs Isobuster al hebt geprobeerd.\r\n\r\nKrijg je een foutmelding?; zoja welke?\r\n\r\nhallo Reintje\r\nsorry, zo was het zeker niet bedoeld, ik wil niemand een schuldgevoel aanpraten, maar ik heb deze vraag al in div. forums en neiuwsgroepen geplaatst en het frusteerde me een beetje dat er gewoon helemaal geen reaktie kwam\r\ngr Ivy
Link naar reactie
bedankt voor de reactie, ik kan de bestanden ook niet kopieren, ik krijg dan de foutmelding dat er geen gegevens kunnen worden gelezen van bronbestand of op de bronschijf, verder de foutmelding dat het geselecteerde bestand niet kan worden geopend, mogelijk is het bestand beschadigd. ook in veilige modus kan ik er niks mee.\r\ngr Ivy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...