Ga naar inhoud

PC sluit af bij het kopiëren van DVD's


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Mijn pc draait op XP en gebruik het programma DVD Shrink 3.2 voor het kopiëren van mijn DVD\' s of gewoon Nero. Telkens als ik een DVD probeer te kopiëren sluit mijn PC zomaar af. Hij \"springt\" als het ware af zonder eerst een waarschuwing ofzo te geven. Shrink opent eerst de dvd en maakt daarna een back up vooralleer hij schrijft. De pc sluit af bij het maken van de back up of bij het schrijven van de DVD. Natuurlijk een zeer vervelende zaak, waarbij je dikwijls een DVD schijfje in de vuilbak moet smijten omdat er maar de helft opstaat. Iemand een idee en oplossing?
Link naar reactie
lijkt of er een fout in het programma is geslopen, waardoor hij uit nood maar afsluit (en opnieuw opstart??)\r\n\r\nHad dit ook ooit eens. \r\nweet niet helemaal meer wat ik precies gedaan had.\r\nHad 1e keer xp er opnieuw opgezet (moest toch gebeuren) en daarna alle programma\'s. Had er later weer last van.\r\n\r\nToen nero/shrink eraf gehaald.\r\nalles schoongemaakt mbv ccleaner/regcleaner. en de uninstalltools van nero.\r\ntoen weer geinstalleerd en het liep weer als een zonnetje.\r\n\r\nmisschien in het laatste een idee.\r\nOf je moet het leuk vinden om alle software er opnieuw op te zetten !? 8-)
Link naar reactie
Heb zowel nero als shrink erafgehaald, alles schoongemaakt met ccleaner zoals je had aanbevolen. Maar helaas zit ik nog steeds met hetzelfde probleem. De pc schakelt zichzelf gewoon uit bij het kopiëren van een DVD. Heropstarten doet hij niet, hij schakelt zichzelf gewoon uit en verder niets. Ik moet ook altijd een minuutje ofzo wachten eer ik de pc terug kan opstarten.
Link naar reactie
Geen van de voorstellen die zijn gedaan lossen het probleem op. Shrik schrijft altijd de dvd naar de schijf en nero brand deze dan vervolgens op de lege dvd. En aan het energiebeheer had ik ook al gedacht dus was ik al eens gaan kijken. Alles staat bij mij op 3 of 4 uur. De pc sluit soms ook al af na 5 of 10 minuten bij het kopiëren van de dvd. Het gevolg is nu ook dat ik geen back ups meer kan aanmaken terwijl dit toch dringend nodig is. Ik vrees dat ik de pc eens naar de winkel zal moeten doen al zie ik daar tegenop omdat het daar altijd zooooo lang duurt.
Link naar reactie
Het lijk er op of er iets te warm word dan schakeld hij automatich uit .Je zou is in de computer kunnen kijken of er veel stof in zit,dat moet je dan verwijderen .Let op dat je geen sluiting maakt ik doe het met een verloop je op de stofzuigerslang gekocht bij blokker en is van rubber ,je moet de fan tegen houden door het zuigen gaat hij draaien en kan stoom opwekken en je computer beschadigen.\r\nSucces
Link naar reactie
[QUOTE=tt.over;307690]Het lijk er op of er iets te warm word dan schakeld hij automatich uit .Je zou is in de computer kunnen kijken of er veel stof in zit,dat moet je dan verwijderen .Let op dat je geen sluiting maakt ik doe het met een verloop je op de stofzuigerslang gekocht bij blokker en is van rubber ,je moet de fan tegen houden door het zuigen gaat hij draaien en kan stoom opwekken en je computer beschadigen.\r\nSucces[/QUOTE]\r\n\r\nWhaha daar heb ik nog nooit van gehoord, een vennetje dat stroom opwekt... Zit er een generator in een koeler?
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...